1 Aralık 2012 Cumartesi

1 KALA

1 Aralık geldi çattı. 'Kasım'da aşk başkadır'ları ne ara geride bırakıp, yılın son ayına geldik, hatta bırakın kasımı daha dün gibi kutladığımız 2012 ne ara miladını doldurdu da 2013'e yer açtı hiç anlayamadım. 2012'ye girerken bütün o kıyamet senaryoları, yaşanacak yeni gelişmeler, yeni yılın neler getireceği önceki senelere göre daha da bir merak konusuydu aslında benim için. Okul hayatımın bitecek olması bile hayatımda büyük bir değişim işaretiyken, 2012 sayesinde bu değişimi yaşayıp okul sonrası bocalama dönemlerine giren gençler kervanına ben de dahil oldum. 2012'nin çok mükemmel şeyler getirdiğini düşünmesem de, benden çok şey götürmemiş olması da tek tesellim aslında. Bitişlerin yılı oldu ama henüz başlangıç yapmaya yeterli bir zaman değilmiş demek ki 2012... Olsun, 2013'ten büyük umutlarım var!
 
 
Aralık ayının gelmesiyle madem yeni yıl havasına girmiş bulunduk, burdan da devam edelim bugünki yazıma o halde... Hiç bir zaman özel günleri es geçebilen bir insan olmadım. Hele yeni yılı hiç! Kim ne düşünür bilemiyorum ama yeni yıl bir detoks başlangıcı gibi gelir hep bana. Geçmiş yılın hesaplaşması, gelecek yılın alınan radikal kararları. Böyle bir nimet, böyle bir yenilenme fırsatı varken ne diye yeni başlangıçları, hiç öngöremediğim ama bana süprizler yaşatacak koskoca bir seneyi kutlamayacakmışım ki!! Tabi ki de kutlarım, hem de davullu zurnalı=) Geçen sene yaşadığım kötü anları geride bıraktığım için, o anıları anlatırken artık 'geçen sene' de kaldıklarını üstüne basa basa söyleyebileceğim için, yeni mutlulukların yaşanmasına koca bir senelik davetiyem olduğu için, ve daha bir çok tatlı neden için; ben yeni yılı kutlarım=)
 

 
Ayrıca sevdiklerinizle bir arada olmanız için biçilmiş kaftan günlerden biri. Saat 00.00' ı gösterdiğinde koşarak sarılabilecek ve sarılırken bir ömür onların yanında, beraberce mutlu vakitler geçirebileceğinizi dileyebilmek de o günü en güzel ve özel yapan nedenlerden en önemlisi.
 
 
Yılbaşı yemekleri için sunulan fikirler, kutlamaları, süslemeleri, sokakların ayrı bir heyecanlı ve rengarenk olması yeni yıl havasına beni çoktan soktu bile! Yeni yıl için hayallere çoktan başladım. Geçen seneden çıkarılan dersleri bol bol ceplerime doldurarak, yeni yılın bir o kadar hatasız ve bol mutlu geçmesini dileyerek geçiriyorum şu arayı.
 


 
Yeni yılı;
** Bol bol isteyerek geçirin. Mutluluk isteyin, başarı isteyin, kariyer isteyin, sevgili isteyin... Sonuçta bugün bile yüzde kaçlık kısmını biliyoruz ki şu evrenin? İki hayalle bu uçsuz bucaksız sonsuzluğu doldurmuş olmazsınız. İstemekten çekinmeyin, bol hayalli bol dualı bir yıl olsun,
 
** Samimi bulmadığınız, kendinizi yanında mutlu ve iyi hissetmediğiniz insanlardan uzak durun. Mutlu, ağzından güzel ve pozitif sözler çıkan insanları çevrenizde bulundurmaya özen gösterin. Çünkü çevreniz sizin bir göstergeniz, sakın unutmayın,
 
** Bakımızdan, kendinize verdiğiniz özenden hiç vazgeçmeyin. Araştırmalar giydiğimiz kıyafetlerin ruh haline büründüğümüzü gösteriyor. Her gün pijamalarımızı üstümüzden çıkartmayarak, saçlarımızı tepeden toplayıp aynada her gün bu insanı görerek hoş bir ruh haline girmeyeceğimiz kesin. Bakımınızdan taviz vermeyin, kendiniz için!
 
**  Kendinizin ve gücünüzün farkına vardığınız an her şey değişir. Kilo vermek mi istiyorsunuz? Sadece 21 gün boyunca iradenizi kontrol edin ve beden gücünüzü zorlayın. 21 günün sonunda artık nasıl iradenizi kontrol edebildiğinizi ve iradenizi kontrol etmenizi engelleyen fast foodları canınızın hiç çekmediğini fark edeceksiniz. 21 gün alışkanlıkların kazanılmasındaki önemli ve deneylerle belirlenmiş bir sayıdır. Kendinizi ve iradenizi kontrol edin bu yıl!
 
** Güzel ve iyi şeyler düşünmekten sakın vazgeçmeyin. Bakın bana, hala iş konusunda hayatımı ve kariyer planımı rayına oturtmuş değilim ama umutsuz da değilim=) Önemli kelime 'İstersem; olur!'. 2013'ü tazelenmiş, yenilenmiş bir şekilde karşılamak için hiç bir bahanemiz yok; Bekleyelim bakalım 2013 neleri ile geliyor??
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...