4 Aralık 2012 Salı

MUTLU YAŞLAR BANA!





23 yaşıma girdim! 20'li hanelere gelene kadar bol istekli bol heyecanlı bir haldeydim ama 20'lerden sonraki şu üç sene çok mu çabuk geçti, bana mı öyle geldi bilemiyorum. Her geçen sene güzelleşen doğum günlerinden birini daha yaşadım bu sene. Her geçen sene güzelleşmesinin sebebi gelişen doğum günü organizasyonları değil, hayatıma giren yeni insanlar ve onların her daim yanımda olduklarını görmek... En içten mesajlar, gece yarısı üşenmeden açılan telefonlar, uzakta olup görüşemesek de hala sevildiğimi belli eden uzun konuşmalar ve dahası... Her daim farkında olduğum, iyi ki hayatımdalar dediğim insanların bu gün de beni yalnız bırakmamaları, hatırlamaları, mükemmel iyi dilekleri, tatlı sohbetleri ve dahası ile beni mükemmel mutlu ettiler! Hepiniz iyi ki varsınız!

Doğum günü sabahı bol gürültülü doğum günü şarkılarıyla başlayan bir güne merhaba dedim! Rengarenk balonlarla da hem eğlendim hem şımardım=) Akşamsa siyahlara bürünen bir doğum günü kızı olarak, klasikleşen doğum günü yemeğiyle, sevdiklerimle bir arada eğlenceli bir akşam geçirdim. (Siyahlara bürünmemi yadırgamayın, içimdeki rengarenk hali biraz dizginleyeyim dedim siyah giyerek:)). Yanımda olmayı dileyip de olamayan, özellikle bu doğum günümde uzak kaldığımız ama telefondaki muhteşem konuşmasıyla beni duygulandıran babacığımla anneme ithaf edelim bu yazıyı da o zaman... E ne diyelim doğum günüm kutlu olsun!=)






Ve diyeti yalan yapan, eve dönüşteki günün son pastası... Kaloriler hep tatlı olmak zorunda mı:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...