14 Mayıs 2012 Pazartesi

ONLAR DA İLGİ BEKLİYOR

Kadınları, erkeklerden ayıran özellikler nedir diye sorsanız bana, en başta detaycı olmamız diye başlar sonra da sıralamaya başlardım... Evet, detaylara çok takılır, üzerinde çok düşünürüz. Bu detaycılık her durumda başvurduğumuz bir özellik olduğundan, tabi ki giyim konusunda detaylara takılmadan asla rahat edemeyiz. Hazır düğünler arka arkaya sıralanmışken, mezuniyet yaklaşmışken, davetler artmışken özenle seçtiğimiz gece kıyafetimizin önemli bir aksesuarı olan çantalardan da birkaç örnek vermeden rahat edemem=) Kıyafetim hazır diye bir rehavete kapılmadan, clutch detayını da unutmayın diyor ve sizi sezonun en gözde clutchları ile başbaşa bırakıyorum...


Geçen senelerde bol bol gördüğümüz, yukarıdaki dikdörtgen şeklindeki portföy çantalar bu sezon gözden düştü. İyi tarafından bakın, en azından çanta alışverişinde nasıl bir model tercih edeyim diye düşünürken bu sayede bu seçeneği elemiş oldunuz bile! Peki bu seçenek elendi de yerine ne geldi diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Buyurun, hemen cevaplıyorum; 




Boyutları önceki sezonlara göre daha da küçülmüş köşeli clutchlar yükselen trendler arasında. Özellikle üst fotoğraftaki şeffaf clutch fikrine bayıldım.



Taşlı, parlak ne görsem hayran kalıyorum. Bu nedenle midir bilinmez yukarıdaki taşlarla süslü kibar clutch favorim!










Yüzük şeklinde aksesuarlara da sahip bu modeller de sezonda oldukça fazla. Çantanızı taşırken bir de yüzüğünüz olsa fena mı olur=)




Görüldüğü gibi clutchlar da en az kıyafetler kadar göz alıcı ve üzerinde düşünülmüş aksesuarlar. Eminim siz de aynı özeni tepeden tırnağa, ayakkabıdan çantaya kadar gösterip gecenin en şık kızı olacaksınız, şüphem yok=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...