15 Aralık 2012 Cumartesi

KAHVE CUMARTESİ


Hafta sonlarını sevmeyen varsa söylesin=) Özellikle bu hafta Bodrum'da benim için mükemmel desem yeridir.  Hafta güzelliğini, önümüzdeki günlerde de devam ettirecek bu yüzden bu mutlu halim bir süre daha devam edecek gibi=) 

Neyse ben size blogumdaki yeni yayın eklemesinden bahsetmek istiyorum. Bundan sonra cumartesi günleri, blogun 'outfit' günleri olarak sizlere sunmaya karar verdim=)  Kombinlerimi cumartesi günleri sizinle buluşturmayı planlıyorum. Bugün ilk 'outfit' yayınım da böylece huzurlarınızda... Bugün sabah evden çıkmadan çekilen birkaç fotoğrafımı sizlerle buluşturuyorum, yarınki pazar yazısında görüşmek üzere! Sevgiler...








BODY: MUDO COLLECTION
HIRKA: ZARA
PANTOLON: MANGO
AYAKKABI: ZARA
ÇANTA: ACCESSORIES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...