28 Şubat 2012 Salı

LADIES AND GENTLEMEN, PLEASE WELCOME...

Oscar ödülleri verildi, ünlüler kıyafetleriyle kırmızı halıda endam etti... Ama gece tabi ki orada bitmedi, Oscar ödül töreninden sonra düzenlenen Vanity Fair Oscar Party ve Elton John's AIDS Foundation Party'de ünlüler bu kez parti için özel hazırlanan kıyafetleriyle oradaydılar... Ne yalan söyleyeyim, Oscar ödül töreni için seçtikleri elbiselerden çok çok daha fazla beğendim partideki kıyafetlerini. Bakalım siz de benimle aynı fikirde misiniz?

VICTORIA BECKHAM

Victoria Beckham, Victoria Beckham markasını taşıyan elbisesiyle sade bir tercih yapmış.

ROSIE HUNTINGTON

Huntington, Whiteley In Antonio Berardi'nin kırmızı elbisesini tercih etmiş. Yalnız omuz,göğüs ve boyun yapısının bu elbiseye uygun olmadığı kanaatindeyim,yanlış bir tercih olmuş.

HEIDI KLUM

Heidi Klum, Atalier Versace elbisesinin içinde muhteşem duruyor. Hem rengine hem modeline bayıldım. Ayrıca stilettolarına da değinmeden geçemeyeceğim, markası hakkında en ufak bir fikrim yok ama kesinlikle Christian Louboutin kokuyor=)

KATY PERRY

Mavi saçlarıyla Katy Perry huzurlarınızda... Elbisesi Bluemarine.

SELENA GOMEZ

Selena Gomez tercihini Dolce&Gabbana'dan yana kullanmış. Rengi ve modeli ile vücuduna uygun bir elbise olmuş.

MILEY CYRUS

Miley Cyrus, ünlü modacı Roberto Cavalli elbisesiyle.

ELIZABETH BANKS

Uzun kollu, yeşil ve mavi renkleri barındıran bu elbise Chadwick Bell'in.

JENNIFER LOPEZ

Sezonun gözdesi payet işlemeli bu model, Zuhair Murad'ın.

OLIVIA WILDE

Gucci elbisesiyle, siyahlar içinde ve sade bir görüntü.

CAMERON DIAZ

Victoria Beckham'ın yeni koleksiyonundan bir elbiseyle karşımızda...

KATE HUDSON

Vintage Versace'yi tercih eden Kate Hudson'ın doğru bir elbise seçtiğini düşünüyorum. Kırmızı kendisine çok yakışmış. Ayrıca elbisenin üstündeki işlemeler çok göz doldurucu...

KATIE HOLMES

Bu elbiseyi görür görmez heyecanlandım çünkü Elie Saab Couture koleksiyonunda görmüştüm ve hemen tanıdım. Renk, göğüs kısmındaki işlemeler, kumaş... Bayıldım=)

KIM KARDASHIAN


Kardashian, siyahın çekiciliğini ve kurtarıcılığını kullanmış. Ama makyajının mükemmelliğine de değinmeden geçemem, resmen kusursuz bir makyaj olmuş.

ELIZABETH OLSEN

Elizabeth Olsen'ı beğenmeme rağmen, Christian Dior elbisesiyle bir bütün olarak bakamadım O'na. Açıkçası bu haliyle gösterişli ve şık bulmadım.

**Evet, Oscar ardından yapılan partiler ve parti için seçilen kıyafetler genel olarak gerçekten şık. Özellikle uzun kollar ve beraberinde sırt dekolteleri en çok tercih edilen modeller arasında. Bu da bize sezonun abiye ve gece kıyafetleri için fikir verebilir. Ayrıca payet ve pul işlemeleri sıkça gördük bu elbiselerde, ve 2012 boyunca daha sıkça göreceğiz gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...