26 Kasım 2012 Pazartesi

SICACIK YUMUŞACIK

Hafif hafif soğumaya başlayan hava ve aralık ayına yaklaşan son günlerde olmamız, beni bu güzel pazartesi akşamında kürklü bir post yazmaya itti. Geçen kış sezonunda başlayan kürk ceket+deri eldiven kombinine olan ilgim, gün geçtikçe artmakta. Ama yanlış anlaşılma olmasın, kürk ceketlerden bahsediyorum, malesef kürk yeleklerin pabucu artık dama atıldı. Kullanmamanızı tavsiye ediyorum; yelekleri bırakın ceketlere geçin!
 
 

 
Kürk aksesuarlar da en az kürk ceket ve kabanlar kadar revaçta. Çantalarda, berelerde, eldivenlerin bilek kısımlarında kürkler mevcut. Ama benim en çok hoşuma giden kürk aksesuar bu atkılar! Hem sıcacık hem yumuşacık! Boynunuzda böyle bir yumuşaklık hissetmek hoşunuza gidecek...



 
Gerçek kürklerin görünümü tabi ki tüm imitasyonlarına göre çok çok daha şık. Ancak bazılarımız için hayvanları koruma adına yaptığımız bir protesto şekli olarak, bazılarımız içinse fiyat pahalılığı olarak gerçek kürkler tercih edilmiyor. Bu durumda yapılacak şey imitasyon kürklere yönelmek. Ancak imitasyon kürklerin de malesef bazen o kadar abartılmış bir yapaylıkta olanları var ki inanın iticilikte birinciliğe oynar. Bu nedenle #etiketleriokuyalım , polyester olanları tercih etmeyelim. Çünkü gerçekten resmen bir naylon görüntüsü mevcut onlarda.


 
Yok ben ne olursa olsun kürk kullanamam, bir türlü sevemiyorum diyorsanız sizin için de hoş bir tercih mevcut. Yünlü, tiftik tiftik bu ceketlerin şekerliğine diyecek kelime yok! En son Zara' da gördüm, bayıldım bayıldım=);
 

 
Sizin için kürk ceketli bir kombinasyon yaptım, umarım beğenirsiniz. Keyifli bir pazartesi akşamı, mutlu bir hafta diliyorum size...
 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...