28 Aralık 2012 Cuma

TAYTIN DERİ HALİ


Sezonun önde gelen trend parçalarından biri de deri pantolon ve taytlar. Renkli seçenekleri de mağazalarda yerini almış ama benim favorim siyah deriden yana. Özellikle bu sene normal taytlara karşı daha da uzak duruyorum. Daha güzel görüntü verdiğini düşündüğümden, tayt yerine siyah skinny pantolonları kullanmayı tercih ediyorum. Ama deri taytın yeri tabi ki ayrı. Şık ve çekici duran deri taytlar günlük yaşantınızda ya da akşam yemeklerinde tercih edebileceğiniz güzel bir kombin parçası.

Deri tayt tercih ederken dikkat etmeniz gereken şey potluk yaratmayan ve tüm bacağınızı sıkıca saran kalıpları tercih etmek. Gerçek deri almak istemezseniz de daha deri görünüme yakın yapay derileri seçin. Ancak çok parlak olmamasına ve kalitesiz görünmemesine dikkat edin, çünkü o zaman gerçekten itici duruyor ve eminim öyle görünmek istemezsiniz:)

Stilettolar ile de muhteşem görünen deri taytlarda, benim tercihim kalça bölümünün de tamamen açıkta kalmaması.











Vee son olarak sizi güneşli bir cumartesi günü kız arkadaşlarınız ile eğlenceli bir öğle yemeğine götürüyorum:) Kombininiz de işte burada! Deri taytınız ve rahat şıklığınız ile muhteşem oldunuz;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...