23 Şubat 2012 Perşembe

VIP OLAN BENİ BULSUN

Bahara doğru yavaş yavaş ilerlerken çizmelerle vedalaşmaya hazırlanıyoruz. Babetler tabi ki vazgeçilmezlerimiz ama güzel havaların ayakkabıları için yelpaze oldukça geniş. Örnekse Superga'ların yeni tasarımları hoş bir seçenek olabiliyor ki takipçilerim Superga yazımı hatırlayacaklardır. Şimdi ise size yeni bir anlaşma sonucu ortaya çıkan tasarımdan bahsetmek istiyorum;


Eveet huzurlarınızda Hermes ve Vans ortaklığı! Ne yalan söyleyeyim Vans'la pek yıldızımız barışmaz, tarzıma uyduramadığımı düşündüğümden pek tercih etmezdim. Ama Hermes ile Vans'ın ortaklığı tek kelimeyle mükemmel olmuş, bayıldım, hepsi benim olsun demekten kendimi alamadım gerçekten. 


Bu anlaşmanın mucidi, Amerika'nın en ünlü stil danışmanı ve televizyoncularından olan Roberto Verdi. Hermes'in eşarp desenlerine bayıldığını belirten Verdi, bu desenleri Vans markasıyla buluşturarak güzel bir koleksiyona imza attı. 





Eminim siz de görür görmez vuruldunuz, hemen nasıl ulaşırız diye merak ettiniz. Ama size kötü bir haberim var, bu koleksiyon sadece kişiye özel tasarım olarak üretiliyor. Vans markası da böylece ilk kez kişiye özel tasarıma imza atmış bulunuyor. Yani Hermes'in daimi müşterileri için çok güzel bir koleksiyon olmuş. Yabancı sitelerden takip ettiğim kadarıyla, ünlü yıldızlar hemen Hermes&Vans 'ları edinmeye başlamışlar bile. Bu arada fiyat da belirtmek gerekirse $400 civarında denebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...