27 Şubat 2012 Pazartesi

THE OSCAR GOES TO...

Hem sinemaseverlerin hem de modaseverlerin pür dikkat ve heyecanla beklediği Oscar Töreni dün gece yapıldı. Ben de patlamış mısırımı aldım, yerleştim koltuğuma keyifle takip ettim. Tabii ödül töreninin yanında kırmızı halı geçidinin de beni çok heyecanlandırdığını söylemeden geçemeyeceğim... Hadi gelin şimdi kim ne giymiş, hangi tasarımcıdan giyinmiş, makyajı, saç modeli....Hepsini beraber inceleyelim=)

GWYNETH PALTROW


Gwyneth Paltrow kıyafet tercihini Tom Ford'dan yana kullanmış. Ekru pardesü ve elbisesi, sade at kuyruğu, ilgi çekici bilekliği ve sade makyajıyla göz doldurdu.

JENNIFER LOPEZ


Jennifer Lopez, çoğu davette tercih ettiği Zuhair Murad'ı Oscar'da da tercih etmiş. Gösterişli ve vücut hatlarını ortaya çıkarmakta gayet başarılı olmuş bence.

ANGELINA JOLIE


Angelina Jolie beni şaşırtmadı. Kesinlikle Atalier Versace seçeceğini tahmin etmiştim, öyle de oldu. Ama renk konusunda tutturamadım, kırmızı giyer diye düşünüyordum ama o tercihini siyahtan yana kullanmış. Zayıflığı artık uç noktaya ulaştığı belli olan Jolie'yi pek beğenmedim. Elbise ne kadar güzel olsa da taşıyabilmek de çok önemlidir ya, bu zayıflıkla pek olmamış sanki....

CAMERON DIAZ


Cameron Diaz'ın kıyafeti ise Gucci Premiere. Formda vücudu ve kaslı kollarını gösterebilecek en uygun kıyafet seçimi olmuş.

PENELOPE CRUZ



Penelope Cruz geçmiş zamanlardan günümüze ışınlanmış gibiydi. Retro saçları, mücevherleri ve düşük omuzlu elbisesiyle aynen bir prenses gibi olmuş. Zarafetine zaten bayılırım ama Giorgio Armani elbisesini de güzel taşıdığını düşünüyorum.

SANDRA BULLOCK


Sandra Bullock Marchesa elbisesiyle kırmızı halıdaydı. Elbisenin siyah etek kısmının duruşuna bayıldım.

NATALIE PORTMAN


Natalie Portman, Vintage Christian Dior'dan yana kullanmış tercihini.

JESSICA CHASTAIN


Ve bir Alexander McQueen tasarımı! İşlemeleriyle göz dolduruyor resmen...

MERLY STREEP

Oscar 2012'ye damgasını vuran bir oyuncu Merly Streep'in elbisesi Lanvin.

MILLA JOVOVICH


Jovovich, benim en sevdiğim ve yakından takip ettiğim bir tasarımcıyı tercih etmiş, Elie Saab.

BUSY PHILIPPS


Vücudunu düzgün gösterebilecek bir elbise olduğunu düşünmeme rağmen, dantele bayıldığımdan elbiseyi çok beğendim. Bir Dolce&Gabbana tasarımı. Ayrıca Philipps'in küpelerine de değinmeden geçemeyeceğim, bayıldım.

Bir defile tadında izlediğimiz kırmızı halı geçidinden aklımızda kalanlar, 2012'de makyajda ve saçta sadelik, Vintage esintileri, ekru tonların hakimiyeti, gece elbiselerinde de straplez kesimli elbiselerin hakimiyeti...Mücevherlerin de göz kamaştırdığını söylemeden geçmeyeyim. 

Başarılı sinemacılar ödüllerini aldı, peki kırmızı halı Oscar'ını siz hangi ünlüye ya da kıyafete veriyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...