19 Şubat 2012 Pazar

SORDUM SORUŞTURDUM

Bodrum'a geldim, yine gelir gelmez soluğu kuaförde aldım=) Bu arada gitmişken, kuaförüm İbrahim Eser'e de sizin için soru sormayı da ihmal etmedim. İşte saçlarınız için kulağa küpe tavsiyeler...

EC: Saçlar da cildimiz gibi bakım bekliyor. Bunun için neler yapmak gerek, sağlıklı ve parlak saçlar için bir tavsiyen var mı?
İBRAHİM ESER: Öncelikle özellikle uzun saçlarda en çok saç uçları kırıklarına rastlarız. Bu da saçta kötü bir görüntüye sebep olur. Bu nedenle ben 2-3 ayda bir saç uçlarının kestirilmesinden yanayım. Ayrıca saç maskeleri ve bakım yağlarının önemi de oldukça büyük.


EC: Şampuan ve bakım maskelerinde tercih ettiğin bir marka var mı peki?
İBRAHİM ESER: L'oreal Absolut Repair serisi şu ara benim müşterilerim için kullandığım ve hem onların hem de benim çok memnun kaldığım bir seri. Bir kere kullananlar bile, hemen farkı anlayacaklardır.


EC: Peki evde, doğal ürünlerle bakım yapmak isteyenler için özel bakım yağı formüllerin var mı? Örneğin aylık bakım için gelen müşterilerin için hangi yağları tercih ediyorsun?
İBRAHİM ESER: Saç bakım yağlarında normal yağları karıştırmak yerine Mythic Oil'i kullanmayı tercih ediyorum.


Bu arada saç bakım yağları demişken geçen gün Demet Akalın saçlarına yaptığı bakımın içeriğini paylaştı. Aktardan aldığı yağlarla saçının kendine geldiğini ve parlaklaştığını söyleyen Demet Akalın'ın saç bakımının sırrı ise şu; kayısı, biberiye, çam terebenti, susam, gül, ısırgan otu, sarımsak ve yılan yağının tamamını büyük bir şişeye koyup karıştırmış. Daha sonra bu yağı saçına sürüp, bir kaç saat bekletmiş. Ayrıca şampuanının içine de birkaç damla bu yağdan koyup onunla yıkıyormuş saçlarını. Sonuçtan kendisi çok memnun kalmış ve kullananlar da memnun kaldıklarını söylüyor.


EC: Bu sene hangi renkler revaçta? Hangi renkleri daha sık göreceğiz?
İBRAHİM ESER: Bu sezon kahve tonları revaçta. Özellikle soğuk kahve dediğimiz renkler... Çoğu zaman boya yaparken karışımları seviyorum. Bahsettiğim soğuk kahve tonlarında da mat renkler ve sarı dokunuşlar da mevcut. (Bu arada benim saçımı da çok güzel bir kahve tonu yaptı, dediğine göre içinde siyah renk bile varmış. Çok güzel bir karışımla güzel bir renk elde edildi. Önümüzdeki günlerde saç rengimi belli eden bir fotoğrafımı da blogda paylaşacağım merak edenler için.)

SOĞUK KAHVE TONU

EC: Saç kesimlerinden bahsedersek?
İBRAHİM ESER: Öncelikle şunu söylemeliyim ki uzun saç revaçta. Ayrıca saç önlerinde yoğunlaşan katlar da saç kesimlerine ayrı bir hava katıyor.


EC: Takip ettiğim kadarıyla bir ıslak saç modası almış başını gidiyor. Bu saçı elde etmek isteyenler için yapım aşamasını anlatsak?
İBRAHİM ESER: Yıkanmış saçın havluyla nemini alıyorsunuz. Ama fön ile kurutmuyorsunuz, sadece havlu ile nemini almanız yeterli. Islak saç görünümünü elde etmek için önemli olan malzeme köpük! Köpüğü saçlarınıza yedirip, istediğiniz şekilde tarayın. İşte size basit ama trend bir görüntü!


EC: Son olarak mezuniyet balosu için telaşa düşen bizler için tavsiyelerini almak istiyorum, nasıl saçları güzel buluyorsun mezuniyet baloları için?
İBRAHİM ESER: Genç kızların, kendilerini yaşlarından büyük gösterecek saç modellerine kesinlikle karşıyım. Tabi ki kıyafetin ve yüz şeklinin de çok büyük önemi var saç modeli için ama, düz fön ya da kırık fönler her daim havalı durur(yalnız fön deyip geçmeyin, özenilmesi gerekir ve ortaya güzel bir saç çıkar). Ayrıca dağınık topuzlar, bu senenin örgü modasını barındıran topuzlar ya da yarı toplu saç modelleri mezuniyet baloları için tavsiye edilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...