17 Nisan 2012 Salı

SAAT KAÇ?

Vize çalışmalarıma birkaç saatlik mola verdiğim şu anda hemen sizlere de güzel bir post hazırlamak istedim. Hayatımızın en önemli yerini kaplıyor saatler. Yetişemiyoruz, geç kalıyoruz, erken gidiyoruz, koşturuyoruz... Hep bir zamana ayak uydurabilme hali. Saatlerin asıl amacı zamanı bize fark ettirmek olsa da, bazılarımız için kol saatleri şıklık için de önemli bir gösterge. Aslında erkekler için daha da önemli ve şık bir aksesuar bana göre, ama şimdilik bayan saatlerindeki sezon trendini bildirmek istiyorum sizlere. (Beylerin saat seçimleri için de yakın zamanda başka bir post yazmayı planlıyorum=)) 

Saat alışverişine çıkacaksanız bu post'a göz atmadan çıkmayın derim!




Bu ara saat tercihlerinde altın renginin ön planda olduğunu söylemek istiyorum. Yaz aylarında da bronz teninizle çok hoş bir uyum sağlayacağını düşündüğüm altın renk saatler, stiliniz için güzel bir aksesuar tercihi olabilir.

Jenniffer Aniston Rolex saati ile.







Metal kayışlar bu sezon ön planda, alışverişinizde elemenizi buna göre yapabilirsiniz. Renk olarak da altın ve tonları seçerek bu trendi takip eden bir görüntüye sahip olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...