23 Nisan 2012 Pazartesi

DOĞRU TERCİH ÖNEMLİDİR

Kendimi tatile kaptırdım, blogu da birkaç gündür ihmal ettim bu yüzden. Özrümü dileyerek hemen yeni haberimi veriyorum sizlere. Malum aksesuar kullanmayı seven ya da beğenen öyle çok yoktur. Ben de bu seneye kadar bir yüzük ya da bir bileklikle idare edip aksesuar tercihlerimi bu şekilde geciktiriyordum. Ama yeni yeni fark ettim ki kolyeler, küpeler ne kadar bulunmaz bir nimetmiş. 'Neden bu zamana kadar kullanmadım' diye hayıflandım resmen. Giydiğim kıyafetin anında havasını değiştiriyor, mükemmel yardımcılarım artık onlar benim=) Bu yazımı da sadece bu sezonun öne çıkan kolyelerine ayırdım... Daha sonra küpeler ve bileklikler için  ayrıca detaylı bir inceleme yaparız beraber. Ama şimdi izninizle kolyelerden başlıyoruz.


Mavi ve turkuaz renkteki kolyeler, yaz sezonu için raflardaki yerini aldı. Özellikle pudra, beyaz, ekru gibi sade renklerle çok şık durabileceği gibi, sarı ya da pembe gibi zıt renklerle de dikkat çekici bir hale gelebilirler. 




Geçen sezondan itibaren hükmünü sürdüren tasma şeklindeki kolyeler bu sezon da yenilenerek zevkimize sunulmuş. Bu kolyelerdeki tercihim ise kesinlikle altın renk olanlar. Malum önümüz yaz. Özellikle bronz renkteki teniniz ile altın rengin uyumunu sakın gözden kaçırmayın. Bu nedenle tercihiniz altın renkteki aksesuarlardan yana olsun. Bu tarz kolyeleri de siyah, kırmızı, beyaz ve mavi başta olmak üzere tüm renklerde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Örneğin akşam daveti için beyaz blazer ve yüksek belli bol paça kotunuzu tasma şeklindeki altın rengi kolye ile tamamladığınız zaman, sıradan kıyafetinize güzel bir çekicilik kazandırmış olursunuz. 
  • Altın rengi bir aksesuar kullandığınız zaman makyajınızda da bronz pudrayı yüzünüzden eksik etmeyin! 






Ben bu tarz kolyelerden hemen bir adet edinmek istiyorum ama uygun fiyatlı aksesuarlar arıyorum diyorsanız rotanızı Koton, Yelss, Accessorize gibi mağazalara çevirmenizde yarar var. 

Aksesuarların önemi büyük, bu nedenle doğru ve sizi kaliteli gösterecek tercihler yapmaya özen gösterin. Ne de olsa şıklık detaylarda gizlidir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...