6 Nisan 2012 Cuma

GİYSİ ODASI HAZIRLIĞI

Malum mezun olmaya az kaldı. Üniversite sonuçları açıklanınca 4 sene önce büyük bir göç yaşamıştım=) Şimdi de aynı göç hazırlıkları geri geldi, yavaş yavaş toparlanıyorum. Hazır bahar geldiğine göre hepimiz başladık kışlıkları kaldırmaya, bahar dolabımızı düzenlemeye ve neler eksik diye bir alışveriş listesi hazırlamaya... Ben de kışlıklarımı kesin dönüşümü yapacağım Bodrum'a gönderiyim dedim. Ama tabi aklımda bu kadar kıyafetin artık 4 sene önceki dolaplarıma sığmasının mümkün olmayacağı fikri de beni bırakmıyor bir taraftan=) Neyse sonunda annem ve babamla konuştum, bir giysi odası hazırlamanın zamanı geldiğine karar verdik, ben de başladım araştırmalara. Birbirinden güzel kıyafet odalarına rastladım, hepsine de bayıldım. Sizinle paylaşmadan olmaz diyorum ve bu güzel odaları sizlere de göstermek istiyorum. Böyle bir odanız ya da odayı dekore etme fikriniz varsa belki yardımcı olur=)













Yazımı sonlandırmadan önce Sex And The City'i de anmadan geçmek istemiyorum. İzleyenler hatırlayacaktır, 'Mr. Big' evlilik hazırlığında olduğu kız arkadaşı Carrie' ye mükemmel bir sürpriz yapıp, O'na muhteşem bir giysi odası yaptırmıştı. Bembeyaz, spot ışıklı bu geniş ve gösterişli giysi odasını hatırlamamak mümkün değil=)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...