28 Haziran 2011 Salı

EN İYİ BRONZLAŞTIRICILAR

Deniz sezonunun açılmasıyla beraber beyaz tenlerimizi koyulaştırmak için biliyorum ki saatlerce güneş altında yatılmaya başlandı . Vücut ve cilt sağlığımız için güneşte kalmamamız gereken saatleri eminim hepimiz biliyoruz. Ben bu yazımda sizinle güneşlenme sırasında, bronzlaşmak için faydalandığım yağların neler olduğunu paylaşacağım...


Havuç yağı ve kakao yağını bilmeyenimiz yoktur. Birçok markanın bünyesinde, bu yağlardan yapılan kremler de mevcut. Ama bana sorarsanız, benim için en faydalısı bu yağları da dahil ettiğim karışımım oldu. Doğal ürünlere, bitkisel yağlara özel bir ilgim olduğundan da bu karışım bana ilaç gibi geldi=) Gerçi Bodrum'daki aktarım tavsiye edip yapmıştı bu karışımı benim için, sonra da bittikçe kendim yaptım çünkü gayet basit bir karışım; Zeytinyağı, kakao yağı ve havuç yağını karıştırıp, sürün. Kakao yağını diğerlerine oranla biraz daha fazla koyarsanız renk tonunuzun koyuluğu çok güzel oluyor. Deneyin derim, yapması çok basit üstelik tecrübeyle sabit=)



Bir diğer kurtarıcı ise bebe yağı. Üstteki karışımla uğraşmam, direk alır sürerim diyorsanız, bebe yağından şaşmayın derim. Birçok markalı kremleri alıp denemiş biri olarak, bu ürünlerden gördüğüm fayda diğerlerine oranla daha da fazla.


 Bu arada kışın solaryum, yazın da güneş banyosu sayesinde her daim bronz tenli gördüğümüz Çağla Şikel'in de ne kullandığını benim gibi merak edenlerdenseniz hemen cevap veriyim. Söylediğine göre o da havuç yağı kullanıyormuş. Denemek isteyenlere duyurulur=)


** Güneşin yakıcı etkisinden korunma yolları ve cilt tiplerine göre güneşlenme sürelerinden  haberdar olmadan güneşe çıkmayın. Güzelleşeyim derken, sağlığımızdan olmayı hiçbirimiz istemeyiz değil mi=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...