17 Haziran 2011 Cuma

DENİZ GÜNEŞ KUM!

Yoğun bir final dönemini şu an itibariyle atlatmış bulunuyorum=)  Günlerdir kapalı ve yağmurlu bir havayla boğuşurken, Bodrum'daki arkadaşlarımın deniz kenarında güneşlendiklerinin haberini aldıkça finallerimin bitmesini dört gözle bekliyordum ve sonunda oldu. Bu yoğun dönem yüzünden malum yaz alışverişimi ertelemek zorunda kalmıştım ama yarın bu planımı gerçekleştireceğim sonunda...=) Alışverişe gitmeden önce günlerdir kapağı açılmayı bekleyen birkaç moda dergimi karıştırdım ve kendi zevkime uygun 'nereden, ne almam' gerektiği konusunda kendimce fikir edindim. Yaz tatilinin vazgeçilmezi, deniz ve güneşi birleştirdiğimiz plaj içinse şimdi, sizin için bu senenin olmazsa olmazlarını paylaşmak istiyorum.... 

















H&M
Hiç kuşkusuz hepimiz bikini seçerken akla karayı seçer, kendimizi içinde en güzel ve en rahat hissedeceğimiz bikiniyi bulup seçmeye özen gösteririz. Bu sene de her sene gibi tercihimi bikiniden yana kullanmayı düşünüyordum gerçi hala da ilk tercihlerimi bu yönde kullanacağım. Ucuz ve stil sahibi bir alışveriş yapmak için ilk uğrak noktamız olan H&M bu yaz sezonu da mayo ve bikinileriyle muhteşem bir koleksiyon hazırlamış. 19.90 dan başlayan bikinileriyle, hem ucuz hem de güzel bu modellerin sahibi olabilirsiniz.

**iphone'ununuz var ve hala app store'dan H&M sayfasını indirmediyseniz elinizi çabuk tutun derim, tüm yeni haberler ve mağazaya yeni gelenler bir telefon kadar yakın size=)

                                                                                            ZEKİ TRİKO
                       LOUIS VUITTON

İlk başta söylemiştim hala ilk tercihim bikiniden yana ve hatta mayokiniye hiç ısınamayanlardandım bile diyebilirim. Ta ki Zeki Triko ve Louis Vuitton'un beach wear koleksiyonlarını görene kadar. 2 model seçtim bana hak vermeniz için, sizce de çok asil değiller mi? Ben bayıldım=)

KOTON

Sıra geldi şezlong üstünde okuyacağımız dergilerimizi dolduracağımız, güneş kremlerimizi, gözlüklerimizi ve havlularımızı dolduracağımız çanta seçimimize=) Deniz için hasır çantadan şaşmayanlardanım...




Gözümüzü ve başımızı güneşten korumanın hem sağlıklı hem de şık yolları ise gözlük ve şapka tercihlerimiz. Ben gözlük tercihimde, geçen seneden beri modasını sürdüren Ray-Ban Wayfarer' dan yanayım. Şapkalar da ise çantamızın tamamlayıcısı hasır şapkalar, güneşlenirken resmen bir kurtarıcı=)




Veee son olarak terlik ya da sandalet tercihime geliyorum ve bu yazımı burada noktalıyorum. Takip edebildiğime göre bu sene plajda terlikten çok, parmak arası zarif sandaletleri daha çok göreceğiz. Gerçekten çok şık duruyorlar. Geçenlerde çok kısa bir vakitte Erbil Süel'e iki dakika göz gezdirme fırsatı buldum. Queen bee'nin modellerini her zaman beğenirdim zaten, bu marka Erbil Süel'de bulunabiliyor. Sandaletleri çok hoştu, bir daha ki uğradığımda daha dikkatli inceleyip birkaç tane edinmeyi planlıyorum, siz de bir göz atın derim. 
Bodrum Sandaletleri





Hem ortopedik hem de şık bir terlik seçmek isteyenler ise Birkenstock tercih edebilirler. Fiyatları yaptığım araştırmaya göre 120 ile 200 arası değişiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...