16 Eylül 2011 Cuma

FASHION'S NIGHT OUT 2011 PARTİSİ

Evet, bilerek parti başlığını attım çünkü gerçekten bir parti havasında geçti. Bu sene Nişantaşı, İstinye Park ve Bağdat Caddesi' nde dün akşam 18.00'da başlayan Fashion's Night Out mekanlarından, benim tercihim Bağdat Caddesi oldu. Ama bugün ufak bir gezinti yaptım nette, Nişantaşı ve İstinye Park'ın da Bağdat Caddesi' nden aşağı kalır yanı yokmuş. Kısacası dün akşam İstanbul sokakta, modaya ve alışverişe doydu=) 


Mağazalar bu 7 saatlik alışveriş partisi için çok güzel hazırlanmışlardı. Öyle ki çoğu mağazanın dışında bistro şeklinde hazırlanmış masalar, mağazaların içinde ya da dışarıda DJ'ler, kapıdan girer girmez sizi ellerinde su ve ya şarap kadehleriyle karşılayan garsonlar gecenin en şık detaylarıydı. 


Eğlence ve etkinlikler mağazaların dışına taşmıştı. Hemen hemen her mağazanın önünde DJ' ler, gelen misafirlere müzik ziyafeti çektiler. Bunların bir örneği de Beymen mağazasındaki perküsyon gösterisiydi. Hazırlanma aşamalarında, fotoğraflama imkanı buldum=)


Cadde'nin tam ortasında yer alan Vogue standında da çeşitli etkinlikler gece boyu devam etti. Hangi mağazada, ne zamana kadar indirim var ya da nerede etkinlikler devam ediyor, anı anına bu stanttan duyruldu.


 Dünyayla aynı anda İstanbul'da da gerçekleşen Fashion's Night Out'un ev sahibi bilindiği gibi Vogue'du. Standında ayrıca Zeynep Tosun'un tasarladığı t-shirt ve çantalar da satışa sunuldu. 


T-shirtlerden bahsetmişken, dün akşam alışveriş partisine katılanların çoğunun bu t-shirtlere ve çantalara büyük rağbet göstermeleri de ayrıca beni çok sevindirdi. Çünkü bu tasarımların gelirleri Tohum Otizm Vakfı'na bağışlanmış. Umarım çok çok satılmıştır. Ben de bu tasarımlardan edindim, Boyner Mağazalarından. Normal zamanlarda en basit şekilde bile, blazer ceket ile kombinleyip hemen sokağa çıkabileceğimiz bir t-shirt olmuş ben tasarımı çok şık ve kullanışlı buldum.


Mağazalar geceye özel indirimlerle müşterilerine kapılarını açtı. Örneğin Koton yeni sezon ürünlerinde, VFNO' ya özel %30' luk bir indirim uygulamıştı, indirim 00.00' da sona erdi.


Geceye özel indirimi kaçırmak istemeyen birçok alışveriş tutkunuysa, tabi ki mağazaları doldurdu.




Ayrıca, Cadde'de yürürken birçok markanın ürünleriyle tanışma fırsatını yakaladık. Mankenleri ve stantlarıyla çoğu marka tüketiciyle buluşmak için o akşam, VFNO' daydı. Avon, Limango, Rowenta, Syoss benim hatırladıklarım. Ayrıca bazı markaların görevlileri de üzerinde marka tanıtımlarının olduğu çeşitli ürünleri dağıttılar. Yürürken elime tutuşturulan Beta'nın cookiesleri ise favorim oldu. O minik kurabiyeleri yerken içinden çıkan indirim kuponu ilginç bir fikir olmuş, çok sevdim=)


Herkesin çok özenli ve şık oluşu da gözüme çarpan detaylardan. Vogue' un 'FNO' da ne giydim?' stantları da bu şık gecede ne giydiğinizi Vogue'da yayınlamak için özel oluşturulmuş. FNO' da neler giyilmiş bu sayede göz atma fırsatı yakaladık, tıklayın siz de görün=)

Mağazaların yeni ürünlerini bu geceye özel deneme ve görme fırsatına sahip olmak, geceye özel indirimlerden yararlanmak, hem müzik dinleyip hem alışverişin keyfini çıkarmak Fashion's Night Out' u eğlenceli kıldı, eminim katılan herkes memnun kalmıştır=)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...