29 Eylül 2011 Perşembe

DÜNYANIN EN TATLI KATALOĞU=)

İlk önce Tom Cruise ve Katie Holmes'un kızları Suri' nin kıyafetleri ile çocukların modayla iç içe yaşamasını şaşırarak izledik. Daha sonrasında da dünyanın en çok merak edilen ve takip edilen çifti David-Victoria Beckham çiftinin 4. bebekleri Harper Seven' ın doğumuyla çocuk ve trend kelimelerini aynı cümlede kullanır olduk. Öyle ki bu miniklerin tokaları bile Marc Jacobs imzalı... E durum böyle olunca, duruma ilgi de büyük olunca markalar, ardı ardına çocuk bölümlerine ağırlık vermeye başladı. 


H&M de bunlardan bir tanesi. Tasarımların güzelliğine inat, uygun ve ulaşılabilir fiyatlara sahip olan bu markanın çocuk kataloğuna bakma fırsatı buldum. İtiraf ediyorum hayatımda hiç bu kadar şirin bir lookbook görmemiştim=) Sizinle paylaşmadan geçmek istemedim. Eğer çocuk sahibiyseniz H&M minik afacanlar ve prensesler için muhteşem bir tercih=)


Fiyatlar uygun derken yanılmadım. Örneğin bu şirin hırkanın fiyatı 39,95.





Bu miniklerin şirinliklerini daha da arttıran bu katalog sizce de çok şeker olmamış mı?? Onların da bir stili var görüldüğü gibi=)




İstanbul İstinye Park AVM, İstanbul Forum AVM ve Ankara'da şubeleri bulunan H&M şu ara indirim günlerinde, benden söylemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...