27 Eylül 2011 Salı

BU KIŞ 70'LER RÜZGARI ESECEK!

Her mevsim geçişlerinde, bir dolap temizlemesi yapılır. Geçen sene giymekten sıkıldığınız, darlaşan ya da bollaşan, modası geçmiş diye rafa kaldırdığınız kıyafetlerin giysi dolabınızdan afaroz edilme vaktidir yeni sezon zamanları. Ama daha bu yenilenme aşamasını tamamlamadıysanız ve yazlıklar bir kenara kaldırılmayı, kışlıklar bir el atıp düzeltilmeyi bekliyorsa, hatta demin bahsettiğim 'vedalaşma' seremonisi yaşayacağınız kıyafetleriniz de sıradaysa durun, vedalaşmayın! Çünkü gün geliyor devran dönüyor, modası geçti trend dışı diye dışladığınız kıyafetleriniz dolabınızın baş köşesini işgal ediyor. Örnek mi? İşte 2011- 2012 sonbahar/kış kreasyonları resmen 70'lere dönüş yaptı. Bakın bu sezon 70'lerle 2000'ler karışımı, bize neler sunuyor...


Öncelikle bu kış içimiz açılacak, onu söylemeliyim. Yaz aylarının o cıvıl cıvıl, rengarenk havasından; kış aylarının kasvetli havasına geçiş bana hep zor gelmiştir. Ama bu sene böyle olmayacak! Yazın vazgeçemediğimiz rengarenk yeşiller, sarılar ve hatta turuncular kış aylarında da bizimle. Hatta şu sonbahar ayları için de muhteşem kurtarıcı görevini almışlar. 


Yukarıdaki skinny pantolonlar, üzerine salaş bir beyaz gömlek ya da yine bol t-shirt ile kombinlenip, 'özensiz şıklık' tarifine uygun bir şekilde sokağa adım atmak için ideal.


Renkler tabi ki pantolonlar ile sınırlı değil. Vazgeçemediğimiz blazer ceketlerimiz de renklenmiş, çok da güzel olmuş. Bir blazer müdavimi olarak bu haber en çok beni ilgilendiriyor herhalde:)



Yalnız bu sezonun en ağır topları ne diye soracak olursanız, ezber bozan ve 70'lerin ruhunu yansıtan pantolonları tek geçmemem imkansız derim! Pantolon kavramımız düşük belden yüksek bele, dar paçadan bol paçaya, düz kesimden ispanyol kesime doğru bir U dönüşü yapmış vaziyette. Peki şikayetçi miyiz? Tabi ki hayır! Hatta ben, bacak boyumu daha da kısaltan düşük bellerden kurtulduğum için; belimi incecik gösteren ve boyumu göz yanılmasıyla daha uzun gösteren yüksek bellere kavuştuğum için, ne yalan söyleyeyim çok mutluyum:)




Blake Lively'nin yukarıdaki stilinin en özel parçası bana göre hem rengiyle hem de modeliyle bu pantolon olmuş. Bu sezon sık sık rastlayacağımız bu bol pantolonlar, 70'lerin stilinden esinlenerek günümüze tekrar taşınmış. Blazer ya da deri ceketlerle kombinlenip, platform topuklarla tamamlanabilecek bu pantolon tarzları, hem zevkinizi konuşturmanıza hem de basen ya da göbek gibi fazlalıkları kamufle etmeye mükemmel bir fayda sağlıyor. Blake Lively bu pantolonu nereden almış bilmiyorum ama ben bir tane buldum bile! Zara mağazasından bir tane edinmeyi başardım:) 


Bebe yakalar da geri dönüş yapanlar arasında...


Ve yağmurlu sonbahar günlerinin vazgeçilmezleri trençkotlar! Onlar da değişimden nasibini almış görünüyorlar, baksanıza boyları uzamış:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...