17 Nisan 2013 Çarşamba

YAKA AKSESUARLARI İLE DEVAM


Bu nasıl bir nisan, bu nasıl bir hava çözebilmiş değilim. Resmen kışa döner gibiyiz:( Ama artık kışı geri isterseniz bana haber vermeniz yeterli, çünkü ne zaman dolabımı mevsime göre değiştirmeye kalkışsam hop, ertesi gün bir önceki mevsime geri dönmüşüz. 

Yağmur, kasvetli hava, soğuk bizi durdurabilir mi peki? Tabi ki hayır:) Söz verdiğim gibi bu hafta Bia Takı ile renklenen, outfit yayınlarıma bugün de devam ediyorum. Sezonun crop üstleri, en sevdiğim trendlerden biri oldu bu dönem. Mangonun katalogunda görür görmez, soluğu Mango mağazasında alıp, bir tane siyah crop üst edindim, mutluyum. Öyle çok sevdim ki, yüksek bel pantolon bulabilme potansiyelime bağlı olarak, her rengini dolabıma doldurabilirim. Bir gece dışarı çıkma stili olarak, yüksek bel midi boy eteğim ile iyi bir ikili oldular diye düşünüyorum. Son dokunuşlar ise biataki.com ' dan. Arm party konseptini yaratmak için bolca bileklik ve özel tasarım siyah taşlı yaka ile kıyafetimi tamamlıyorum. 




Bir önceki yayınımı okumak ve kullandığım yaka modeline göz atmak isterseniz, yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Bia Takı ile yeni bir günde, yeni bir yayın ile görüşmek üzere.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...