6 Nisan 2013 Cumartesi

SEZON GÖRÜNÜŞÜ


Bahar geldi, yeni sezonun getirdikleri bir bir görücüye çıkmaya başladı. Beynim işitsel değil de görsel bölüme daha çok çalıştığından mıdır bilmem, her yeni parça, her yeni trend beynimde bir ampulle yanıp, hemen kombin seçenekleri ile canlanıveriyor. Yaş aldıkça, kişilik oturdukça, giyimimizde şekillenip rayına oturuyor. Puzzle parçaları gibi kıyafetlerimizi de birleştirip, en doğru stili yaratmaya çalışıyoruz. İnsanlar her ne kadar 'Kıyafetleri ile karşılanıp, fikirleri ile uğurlansalar' da, ilk intiba denilen görüşteki en önemli etken 'kıyafet' oluyor. Durum böyle önemli, biz bayanlar için önemi ile beraber bir kat daha karmaşıklaşırken, sezonun öne çıkan trendlerini bu sezon nası giymeyi planlıyorum, görsel bölüm bende neleri eşleştirmiş, onları sizinle paylaşmak istedim. Çünkü moda diye alınarak, nasıl giyinileceği bilinmeden etiketiyle dolabın en ücra köşesinde duran eminim iki parçadan çok eşya vardır. O yüzden, moda kurbanı olmadan benim eşleştirdiğim kombinlere bir göz atın ya da ilham alın. Markalar değişebilir ama renkler ve yaratılmak istenen look bende baki:) Önümüzdeki günlerde giyeceğim looklar daha giymeden sizlerle buluşuyor...:)

BLAZER CEKET: BALMAIN, ÜST: TOPSHOP, ŞORT: ALEXANDER MCQUENN, AYAKKABI: SAINT LAURENT, YÜZÜK SETİ: BALENCIAGA, ÇANTA: ZARA

Siyah ve beyazın zıtlıklardan doğan arkadaşlığının yükselişine karşı durmayın, yanarsınız:) Kısa blazer ve siyah-beyaz uyumunu, yüksel bel şort ve crop bir üstle bütünleştirdim. Siyah ya da beyaza en yakışan gold detayları, Balenciaga'nın rüştünü ispat eden, tüm parmaklara takılarak ışıldayan yüzükleriyle yansıttım. Ve olmazsa olmaz kırmızımız da Zara çantayla, kombinimi tamamladı. Kızlarla akşam yemeğine gidiyorum, iyi eğlenceler bana:)

--- ---

GÖMLEK: my-wardrobe.co, PANTOLON: MANGO, AYAKKABI: ZARA, ÇANTA: SAINT LAURENT, KÜPELER: ahalife.com

Çiçek desenleri gözüme daha bir hoş gözükmekteler şu ara. Baştan aşağı desen moduna daha alışamasam da, özellikle çiçek baskılı pantolonlara dolabımda yer açtım. Şifon gömleğim o hoş, 'tiril tiril' havası bence tam da çiçek desenleri ile eşleştirmek için bulunmaz nimet. Ayrıca geçen gün instagram hesabımda da(@egecomert adıyla instagramdayım) paylaştığım bir resmin altına yazdığım gibi, ayakkabılarımıza bu yaz hem gönülden hem bilekten bağlıyız. Hal böyle olunca Zara'nın bilekten bağlamalı stilettoları beni kurtardı. Renkli bir bahar günü, Nişantaşı sokaklarında bu şekilde dolaşıyorum, beklerim:)

--- ---

OVERSIZE BLUZ: lagarconne.com, TAYT: TWIST, AYAKKABI: THE GRAND SOC, ÇANTA: MICHAEL KORS, SAAT: MICHAEL KORS

Metaliğin en güzel hali pantolon ve ayakkabıdaki parıldama. Salaş bir günde bile şık stil işte tam da bu! Hatırlatmak gerekirse bu sezon, şık detayları asi ve spor silüetlerle buluşturuyoruz. Aslında bahsedilen tam da yukarıdaki gibi bir look! Pazar günü, bir sinema günü, düz taban oxfordlarım ile rahat rahat takılırken, metalik taytım ile tarzıma ufak bir trend takibi dokunuşu ekliyorum. 

Bir daha ki yazıya kadar kendinize iyi bakın, mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...