28 Mayıs 2012 Pazartesi

TEPEDEN TIRNAĞA

Akademik hayatımın son sınavlarına 1 hafta kaldı. 'Üniversiteye girmek başka dert, bitirmek başka' derlerdi de inanmazdım. Şimdi de şu son bitirme sınavlarının stresi sardı beni. Bitsin artık şu okul diye dua ederdim ama yıllardır bilfiil devam eden okul hayatının bir şekilde son bulmasına ne kadar bir sürede alışabilirim, onu da pek kestiremiyorum. Neyse şu 1-2 hafta ben bu beyin fırtınası ve finallerin stresiyle boğuşurken, düzenli aralıklarla yayınlanan postların birazcık araları açılabilir, mazur görün artık=)

Neyse mazeret bildirimimden sonra, bugünkü konuma geri dönmek istiyorum. Bugün, artık aksesuar haline gelen ojelerin 2012 yaz trendinde neler var, ona değinmek istiyorum. Malum çatlamış ojeler, bir sanat çalışmasına dönen tırnaklar gayet revaçta. Ama ne yalan söyleyeyim ben bir türlü alışamadım o tırnaklara. Bu nedenle, eğer benim gibi düşünüp de sade ve tek renkten yana olanlarınız varsa diye, ojeler için yazın yükselen trendleri arasından beğendiklerimi sizin için seçtim. 

Bu yaz tırnaklarda mavi ve tonlarına sıkça rastlayacağız. Ayrıca neon renkler de tekrar geri döndü. Neon renklerin arasından turuncu ve sarılar, benim favorim.



Yukarıdaki ojenin rengi mint yeşili, bir kenara yazın. Çok sık rastlayacağınız ve bronz teninizde bir kere kullandığınızda, bir daha vazgeçemeyeceğiniz bir renk kendisi.




Golden ise tırnaklarda farklılık ve dikkat çekiciliğin temsilcisi olmaya aday.





Bu arada dikkatinizi mutlaka çekmiştir ama ben yine de söylemek istiyorum, boyut ve şekil olarak da kısa ve küt tırnaklar da yaz sezonunun trendleri arasında.





Ve görür görmez bayıldığım bir tırnak tasarımı. Bütün tırnaklarda yer verilen detaylara ya da parlaklıklara karşıyım, az ve öz olsun kanısındayım. Bu da tam 'az ve öz' kıstasına uygun bir tırnak olmuş. Özellikle gelin adayları için düğünlerinde kullanabilecekleri mükemmel bir model. Bu tırnak tasarlanıp yapıştırılmış tırnağa ama böyle bir tasarıma ulaşamayanlar da metalik renkte bir sim alıp, yüzük tırnağına uygularlarsa yine aynı etkiyi yaratabilirler, tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...