9 Mayıs 2012 Çarşamba

DAVET SAÇLARI

Çok sevdiğim ve kitaplarını da beğenerek okuduğum, imaj ve iletişim danışmanı Özlem Çakır bu sabah bir tweetinde 'Bu sene mezuniyet törenlerinde genç kızlarımızda 14. Louis saçları görmemeyi umuyorum, o bukleler açılsın' demişti. Ben de bu söylediklerinden ilham alarak, mezuniyet saçları ile ilgili yazacaklarımı daha fazla ertelememem gerektiğini düşündüm. Gerçekten de hayatınızın en önemli günlerinden birinde fresh ve duru bir güzelliğe sahip olmak varken, açılmamış, tepeye toplanmış maşalar ya da kuş yuvasına dönen topuzların artık hiç tercih edilmediğini düşünmek istiyorum. Bana sorarsanız ben hep sadelikten yana, 'az çoktur' mantığında olduğumdan, düz fönlü ya da kırık fönlü hacimli saçlar her daim favorim. Ama bu özel gün için saçlarımıza neler yapılabilir, sizin için araştırdım...

DÜZ FÖN
Düz fön modası hiç geçmez. Her zaman taze, canlı ve güzel bir görüntü veriyor yüze. Günlük hayatta kullanan çok ama davetlerde de tercih edilen bir saç modeli, kullanılabilir. Ama düz fön basit gibi görünse de her kuaförün düz fön çekemediğini söylemeden geçemeyeceğim. O yüzden işinin ehline gidin derim=)




DALGALI MODELLER
Düz fönün yanı sıra kırık fönlü ya da maşalı taranmış saçlar da tercih edilebilir. Özellikle dalgalı ve yana toplanmış saçlar geçen seneki modasını hala sürdürüyor.








ÖRGÜLÜ MODELLER
Bildiğiniz gibi örgüler bu sene patlama yaptı. Siz de kıyafetinize uygun bir modelde örgü detaylarından faydalanabilirsiniz.







AT KUYRUĞU
Büyük bir ihtimal benim de mezuniyetimde tercih edeceğim model at kuyruğu modeli olacak. Düz fönlü ve çok sıkı olmayan, at kuyruğu toplanmış modeller bu ara favorim, o yüzden son dakikaya kadar karar değiştirmezsem beni de bu modelle göreceksiniz=)




DAĞINIK TOPUZ
Topuzlarda da özellikle dökümlü, rahat saçlar ön planda. Sımsıkı topuzlara da bir alışamıyorum ben de sadece tamamen bir yüz ortaya çıkıyor, arkada koskoca bir saç... O yüzden dağınık topuzları tercih edin, pişman olmazsınız=)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...