20 Mart 2013 Çarşamba

BU AYAKKABILAR OLMAZSA OLMAZ


Ayakkabı aşktır, ayakkabı dolabı ne kadar dolu olursa olsun, hiç bir zaman yeterli ayakkabımız yoktur. Durum böyle olunca her yeni sezon gözümüzde kalan, 'almalıyım' dediğimiz, 'sen benim olmalısın' diyerek seslendiğimiz, sezonun bize göz kırpan modelleri hemen alışveriş listemizde yerlerini alır. Ben de sizler için sezonun 'must have' listesini hazırladım, en öne çıkan ayakkabı markaları ve modellerini sizler için toparladım. ..

CHANEL ESPADRILLE



TOMS markası ile hayatımıza giren espadrille ayakkabılar, rahatlığı ve spor havası ile bir sezonda hemen vazgeçilmezimiz oldu. Chanel de, deri ya da kumaştan tasarlanan espadrilleleri ile Toms' un tahtını sallayacak gibi görünüyor.

MIU MIU



Miu Miu da loafer ve spor modellerde öne çıkan tasarımlara sahip markalardan biri. Özellikle markasının imzası haline getirdiği topuklardaki taş detaylarına sahip loaferlerına hayran kalmamak elde değil. Parlak tasarımlar ve taşların siz de benim gibi hastasıysanız, listenin ilk sırasını Miu Miu hak ediyor diyebiliriz:)

CHARLOTTE OLYMPIA BABET





Kedi figürüne sahip bu tatlı babetlerin tercih edilirliği her gün artıyor. Rahat ama bir o kadar da eğlenceli bu model Charlotte Olympia imzasına sahip.

PRADA OXFORD 



Ve son gözde model ise Prada' nın geçen sezon oldukça ilgi gören topuklu Oxford modellerinin bir benzer, kurdeleli Oxfordları. Prada, ayakkabı işini biliyor dedirten bu modeller ileride de belki 'Oxford sadece Prada' dan sorulur' denmesine neden olabilir:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...