15 Şubat 2013 Cuma

MUTLU 5!


Malumunuz dün 14 Şubat Sevgililer Günü' nü kutladık. Umarım sevdiğiniz insanla, hiç unutamayacağınız mutlu bir gün geçirmişsinizdir. Tatilde olmam sebebiyle biraz blogdan uzak kalınca, bugün sizi yayınsız bırakmak istemedim. 14 Şubatı erkek arkadaşımla hiç Sevgililer Günü niyetine kutlamadığımızı söylemiştim, dün de yine bir yıl dönümü akşamıydı yani bizim için. 5 seneyi geride bırakmanın verdiği gururla, bugün itibariyle 6. senemizin ilk gününü paylaşmak istiyorum:) Tatil dönüşü ve yorgunluğunun karıştığı akşam yemeğinde, masada kalp detaylarını atlamak istemedim. Bol koşuşturmalı ve son dakikacı bir hazırlık olsa da mutlu bir yemekle yıl dönümümüzü kutladık. Masayı kalpli avize ile ışıklandırdım, sürahi için önceden şablonunu hazırladığım stickerı yerleştirdim, kalpli peçetelikler hazırladım... Ve bu arada Myday' in bizim için hazırladığı kalpli kurabiyelerin de lezzetine ve güzelliğine doyamadım:) Bu kadar anlatmak yeter, sizi hemen fotoğraflarla baş başa bırakıyorum...









KIRMIZI PEPLUM ELBİSE: İPEKYOL
AYAKKABI: NINE WEST
KÜPE: KOTON
BİLEKLİKLER: STRADIVARIUS(Dün, gün içinde rastladığım bu bilekliklerin fiyatının 4.95'e indiğini duyunca kasada ufak çaplı bir şok yaşadım. Eğer fırsatınız varsa Stradivarius mağazalarına bir uğrayıp, takılardaki bu indirimleri kaçırmayın derim.)

AŞK DOLU GÜNLERİNİZ OLSUN... SEVGİLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...