11 Şubat 2013 Pazartesi

HEDİYELER TAMAM MI?

Bu hafta bir tatil koşturmacasıdır gidiyor. Bu sebepten 14 subat için erkek arkadaşınıza alabileceğiniz hediyeler hakkındaki önerilerimi maalesef yetiştiremedim:( Halden anlarsınız, beni affedersiniz diye düşünüyorum:) Çünkü bu konuda öyle çok soru geldi ki, cevapsız kalmış olmak istemedim. Eminim hediyeler alınmıştır çoktan ama ben yine de erkeklere parfüm ve giysi gibi hediyelerin 14 Şubat Sevgililer Günü için uygun hediyeler olmadığını söylemek isterim, belki de hala hediyesini almayan son dakikacılar vardır aramızda:) Ayakkabı, saat ve biraz teknoloji kokan hediyeler şu ara erkeklere uygun hediyeler olarak nitelendirilebilir. Teknolojik hediyeler derken de örneğin haftanın 3 günü spora giden bir erkek arkadaşınız varsa bir İpod ya da evde arkadaşlarıyla oyun ve sohbeti seven bir erkek arkadaşınız varsa evde oynanabilecek Wii, Xbox gibi oyun konsolları kesinlikle hoşuna gidecektir. Bu yayını son dakika bu şekilde yetiştirebildiğim için özür diliyorum, tüm Ec Fashion And Trend okurlarından... 14 Şubat ertesi, Sevgililer Günü postu ile ve daha sonrasında kar tatili yayınıyla bomba gibi dönüyorum, şimdilik kendinize iyi bakın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...