26 Ocak 2013 Cumartesi

SNEAKERS RAHATLIĞI


Mutlu hafta sonları hepinize:) Topuklu sneakers modasından haberdar olmayanımız kaldı mı? Eğer hala haberdar olmayan var ise, hem kombinleme örnekleri hem anlatımı ile, ekim ayında sizlerle buluşturduğum bu yayınımı hemen tıklayabilirler. Ben de cumartesi look'umda, Shoe Tek Fiyat' ın siyah sneakerını giydim rahatlığa topuk ekledim:) Topuklu sneakerlarda dikkat etmeniz gereken en önemli şey, iç kısmındaki gizli topuğun dışarıdan belli olmaması. Shoe Tek Fiyat da topukları gayet iyi bir şekilde gizlemiş, bir çok renk seçenekleri ile bizlere sunuyor. Uygun fiyatları ile ekonomik ve şık bir tercih. Benim gibi skinny pantolonlarla birleştirerek spor ve rahatken de uzun olmanın keyfini çıkarın:)




İşte benim siyah sneakerlarımın renk seçenekleri! Üstelik sadece 79TL' ye bu kullanışlı ayakkabılara sahip olmanız mümkün. www.shoetekfiyat.com adresini ziyaret edin...



2 yorum:

  1. Shoetek de kalıplar nasıl ayakkabı numaranız aynen tuttu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıplar aynı, kendi numaramı aldım herhangi bir sorun yaşamadım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...