30 Ocak 2013 Çarşamba

KADINLARIN ERKEK STİLLERİNE BAKIŞI


Bir yay burcu olarak yine burcuma yaraşır şekilde leyleği havada görüp, Bodrum' a bir süreliğine veda ettim ve İstanbul' a döndüm:) Bu yüzdendir ki, yerleşme telaşından Pazartesi burada buluşamadık, bu nedenle gereken tüm özürleri bir borç bilirim siz okurlarıma:) Geçen hafta boş durmadım 'Kadınların Erkek Stiline Bakışları' konulu bir anket düzenledim, kız arkadaşlarıma Facebook' tan bir güzel yolladım. (Bir daha ki anketin, herkesin cevaplaması için bir hafta boyunca blogda kalarak, sizlerin cevabı ile yayınlanacağını da haber vermek isterim, takipte kalın.) Erkeklerin stiline kızların bakışı üzerinde gelin anket sonucuyla bir göz atalım, belki beylerin de stillerini bulmasında biraz yardımcı oluruz böylece. İşte 10 soruluk stil ipuçları;








Sonuç: %94 oranlık açık ara farkla, Kirli Sakal.
------


Sonuç: %76 ile Blazer Ceket.
------








Sonuç: %59 Atkı, %24 Bere, %12 Deri Eldiven.
------








Sonuç: Bu soruda cevapların oranları birbirine çok yakın olduğundan her iki yakın yüzdeyi de vermek istedim; ilk şık %47, ikinci şık ise %35.
 ------








Sonuç: %59 Odunsu Kokular, %35 ise Baharatlı Kokular.
------








Sonuç: %59 ile son şık en çok tercih edilen.
------







Sonuç: %76 lık görüş, çok itici olduğu yönünde.
------








Sonuç: %59 bisiklet yakayı tercih etmiş.
------







Sonuç: %88 lik oranla ilk şık açık ara önde.
 ------







Sonuç: %67 deri kayışlı modelleri tercih etmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...