14 Ocak 2012 Cumartesi

SAÇINIZ UZUNSA SIKINTI YOK

Bu finaller beni benden aldı, blogumu da post'suz bıraktı maalesef. Hazır hafta sonu sınavım yokken hemen yeni bir trend paylaşayım dedim sizlerle. Sonra yine pazartesi günkü sınavımı çalışmak için notlarıma gömüleceğim, en azından şurada birkaç dakika kafa dinleyeyim ben de böylece=)

Bu sezon için saç trendinden bahsetmek istiyorum bugün size. Çok sevdiğimiz, vazgeçemediğimiz, stilimizin bir parçası olan saçlarımızı hangi modelle daha sık şekillendireceğiz bir bakalım. Bu trend benim çok hoşuma gitti, çünkü her gün fön ya da maşanın yıpratıcı etkisine maruz kalan saçları en azından bu şekilde haftada birkaç gün hem dinlendirmiş olacağız hem de trend bir görünüm yakalayacağız. Neden mi bahsediyorum; örgüden tabi ki. İlkokul günlerimize geri döndük gibi ama bu modeller o günlerin biraz daha modernleşmiş hali sayılabilir=)



2011'de gelişini yavaş yavaş hissettiren saç örgüsü modelleri, 2012 ile beraber tam olarak moda sahalarında yerini aldı. Görüldüğü üzere çoğu ünlü de bu modelleri tercih edenler arasında.



Örgü modelleri için kuaförde saatler harcamanıza da gerek yok, saç şekillendirme konusunda becerikliyseniz evde kendiniz bile halledebilirsiniz. Yarı açık saçta uygulanan ve topuz şeklinde yapılan örgü modelleri revaçta.


Günlük kullanımda kullanabileceğiniz gibi, özel davetlerde de rahatlıkla tercih edebileceğiniz bu modeller, gayet yerinde, sade ama şık bir tercih olacaktır.





Dikkat edilmesi gereken tek bir nokta yüz yapınız. Eğer geniş hatlara sahip bir yüz yapınız varsa yarı açık modeller, minyon bir yüz şekliniz varsa yarı açık modeller yanında örme topuz şekilleri de sizin için ideal olacaktır.


Haftaya görüşmek üzere, finallerim için bana şans dileyin*=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...