21 Ocak 2012 Cumartesi

MAKYAJSIZ ÇIKMAM DİYORSANIZ BURAYA

Makyajı kim bulduysa iyi ki bulmuş. Yoksa halimiz nice olurdu=) Yüzümüzdeki renk uyumunu dengeleyen pudralar, fondötenler; göz altı morlukları kapatan concealerlar, kaşlardaki seyrekliği kapatmak için kaş farları, kalemler... Tüm kusurlar için bir çözüm var görüldüğü gibi, neyse iyi ki var=) 

Gelelim bu senenin makyaj trendlerine. Her sene değişen ve yenilenen renklerle, makyajda kullandığımız teknikler de değişiyor. Yüzünüzde tüm renklere açık, rengarenk farlar, gölgeler arıyorsanız maalesef bu trend sizin pek hoşunuza gitmeyebilir. Çünkü doğallık akımı makyajda yer etmiş durumda, natürel tonlardan ve mat renklerden yana kullanıyoruz bu sene de tercihimizi. 


Evet, bu aralar en sık rastladığımız makyaj tarzı bu. Çok doğal, hiçbir fazlalığı olmayan, sadelikten yana bu makyaj benim de favorim. Gündüz ve gece için, sadece kirpiklere değişiklik katarak kullanabilirsiniz. Uygulaması da gayet kolay. Şimdi ben bu makyajı neler kullanarak uyguluyorum onları sizinle paylaşayım.


1. MAC STUDIO FIX PUDRA: Yüzümü temizleyip, makyaja hazır hale getirdikten sonra ilk olarak pudramı sürüp, yüzümdeki renk farklılıklarını ya da ara sıra ortaya çıkan sivilceleri kapatarak makyaj için uygun bir zemin hazırlıyorum.

2. YSL TOUCHE ECLAT: Göz altlarımı aydınlatmak için YSL'den vazgeçemiyorum. Göz altlarıma ve kaş kavisimin altına sürüyorum ki kaşlarım daha kalkık görünsün. Bu arada göz altları için aydınlatıcı renginizi teninize göre çok çok açık seçmemeye özen gösterin, bazen görüyorum bembeyaz göz altları tamamen ten renginden bağımsız bir vaziyette kalıp gibi duruyor. Bu yüzden bu duruma gelmemek için dikkat edin. 

3. PASTEL KAŞ KALEMİ: Kalın kaşlar trend olduğundan beri, kaş kalemleri ya da farları olmadan makyaj tamamlamak olmaz tabi ki.

4. NARS EYELINER: 2012 Makyaj trendlerini anlatmak için seçtiğim bu makyajda önemli olan gözler. Sadece göz kapağımızın üstüne orta kalınlıkta ve ucu sivrilerek uzayan hoş bir hat çekiyoruz.

5. MAC BEYAZ GÖZ KALEMİ: Gözümüzün alt iç kısmına da beyaz göz kalemi çekiyoruz. Böylelikle bu hileyle gözlerimiz daha büyük ve derin gözüküyor.

6. GUERLAIN TERRACOTA: Terracotamı da Mac 138 pudra fırçasıyla hafifçe yüzümü renklendirmek için sürüyorum. Hafif bronzluğu sevdiğimden terracotayı tercih ediyorum ama siz bronzluk istemiyorsanız bu bölümü direk atlayabilirsiniz.

7. MAC SHIMMER BLUSH: Elmacık kemiklerinin üzerine belirginleştirmek için allık sürüyoruz.

8. LOREAL 4D RİMEL: Şu ara rimelimden çok memnunum. Kurudukça toplamda 3 kat rimel sürüyorum ve sonuç; dolgun kirpikler!

9. MAC VİVA GLAM GAGA RUJ: Bu makyajda ilgi odağı gözler olduğundan ve doğallıktan yana olan makyaj trendi için rujunuzun rengi de mat ve nude adı verilen şekilde olmalıdır. Lady Gaga ile tanıdığımız ve Gaga'nın ismiyle piyasaya sürülen bu ruj da tam beklentiyi karşılar nitelikte.

Ve makyajınız tamam! Gündüz ve gece rahatlıkla kullanabileceğiniz bu makyajın favorim olduğunu zaten söylemiştim, çok da beğeniliyor. Denemediyseniz mutlaka deneyin derim! Görüldüğü gibi 9 adımda hazırsınız. Gece özel davet ya da organizasyonlar için de takma kirpikler ekleyip, özel makyaj moduna geçebilirsiniz. Sade ama çok şık bir makyaj oluyor, eyeliner ve takma kirpiklerin uyumu da zaten tahmin edebileceğiniz gibi muhteşem.






Victoria Secret defilesinde de bu makyaj tarzı kullanıldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...