7 Aralık 2011 Çarşamba

YILBAŞI GECESİ NE GİYELİM?

Yılbaşı kombinleri için yardım isteyen mailler yavaş yavaş birikmeye başladı. E madem zamanı gelmiş, yılbaşı için elbise arayışlarına girilmiş, o halde ben de size birkaç kombin yapayım dedim. Gerçi yılbaşı gecesi nerede eğleneceğiniz ve konsept önemli, onu da söylemeden geçmeyeyim.



Bar veya club partilerine katılıp, gecenizi o şekilde geçirmeyi planlıyorsanız bu kombin tam sizlik. Sezonun gözde ayakkabıları bootie ve deri ceketinizle spor bir şıklık içinde olabilirsiniz. Saçlarınız ise şıklığınızı tamamlayacak bir şekilde düz fönlü ve at kuyruğu toplanmalı.



Yılbaşında kırmızıdan şaşmam, mutlaka kırmızı giyerim diyenlerdenseniz, tam da olması gereken kıyafet uyumu bu bence. Mini bir elbise olması dolayısıyla bacak dekoltesi mevcut. Bu nedenle göğüs dekoltesi veya vücudunuzun üst bölümünde herhangi bir açıklığa yer vermemek çok hoş bir zerafet katar size. Kırmızı da zaten iddialı bir renk olduğundan dikkatli tercihler yapılması gerekiyor. Ayrıca baştan aşağı tüm aksesuarlarla aynı renk olmaktan hoşlanmıyorum. Kırmızı - bej uyumunu bu yüzden tercih ettim. Sımsıkı bir at kuyruğu ya da hacimli bir kırık fön ile süper bir stil yaratmış olursunuz.


Siyahın asilliğini yansıtmak ve risk almamak için uygun bir kombin. Şık bir mekanda da ortama uyum sağlayan en iyi stil olur. Mangonun bu siyah tulumu göğüs bölgesini açıkta bırakan bir dekolteye sahip. Tulumun boynundaki zincir detayıyla uyumlu olsun diye ayakkabı ve çantayı da ona göre seçtim. Ayrıca çantanın tokasındaki parlak taş da beni hemen küçük taşlı küpelere yönlendirdi. Gördüğünüz gibi bu özel gün için hiçbir detayı atlamıyoruz=)



Vee benim en sevdiğim kombinlerden biri daha! Payetler bilindiği gibi bu sezon revaçta. Payet işlemeli bir etek, şifon dökümlü bir bluz, siyah opak çorap ve siyah mat deri bir platform sizi o akşam kurtarır=) Ayrıca bacaklarınızda hiçbir renk ayrılması olmayacağı ve tek tenk olacağınız için, siyah opak çorap ve çorabın devamı niteliği taşıyan siyah ayakkabılar sizi olduğunuzdan daha uzun gösterecektir.Bu hileyi de bir kenara yazın=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...