1 Kasım 2011 Salı

VERSACE FOR H&M

Verdiğimiz ara biraz fazla oldu farkındayım ama size muhteşem bir haberle geri döndüm=) Versace, H&M için bir koleksiyon hazırladı. Dolabımızda VERSACE tasarımı bir kıyafet taşımak büyük bir güzellik olsa gerek. Çok geniş bir koleksiyon bu, beni çok heyecanlandırdı bakalım siz ne düşüneceksiniz?


Büyük bir koleksiyon olan VERSACE FOR H&M 'in tüm parçalarını görmek için tabi ki mağazaları ziyaret etmeniz gerek ama ben sizinle şimdi, gözüme çarpan özel kıyafetleri ve aksesuarları paylaşmak istiyorum.

349 TL



Elbiselere bayıldım. Hem renkleri hem de kesimleriyle modern, tarz ve tüm dikkatleri şıklığımızla üstümüze çekecek türden elbiseler olmuş. 200 - 400 arası bir fiyatlandırma var elbiselerde, bilginize.






Desenler ve renklerin uyumu da muhteşem. Leoparı her yerde görmekten bıkmış bir insan olarak, yukarıdaki etekte kullanılan leopar deseninin değişik yorumuna bayıldım. Renklerin çok canlı olması da kış aylarında içimizi karartan renklerin bir kenara atıldığının bir göstergesi.


Ve 2 senedir vazgeçemediğimiz deri ceketlere Versace yorumu... Muhteşem=)




Ayrıca aksesuarlar için de koleksiyonda bir bölüm var. Renkler ve tasarımlarla oldukça zarif ve asil bir tarz yakalanmış.

Yukarıdakiler ve daha fazlasını görmek, denemek ve sahip olmak için yapacağınız tek şey 17 Kasım'da İstinye Park H&M mağazalarına uğramak... 17 Kasımda Versace For H&M, İstinye Park'ta beğenilerinize sunulacak, büyük bir ihtimalle çok çabuk tüketilecek olan bu koleksiyona sahip olmak için elinizi çabuk tutun derim...Dolabında bir Versace tasarımına kim sahip olamk istemez ki=)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...