25 Kasım 2011 Cuma

SHUELLA

Sabah kalkar kalmaz oturdum bilgisayarın başına, açtım minik defterimi hangi konuyu yazsam diye düşüncelere daldım. Tam o anda bir baktım ki twitter'dan, benim kurtarıcı arkadaşım Gozdush bu durumumu hissetmiş, imdadıma yetişmiş=) Shuella' ları O'nun gönderdiği link sayesinde keşfetmiş oldum ve görür görmez bayıldım. Hemen sizinle de paylaşmak istiyorum, eminim çok ilginizi çekecek.


'Ayakkabılarınızın şemsiyesi' sloganıyla tüketiciye sunulan Shuella'lar gerçekten müthiş bir yaratıcılık ürünü. Yağmurlu havalarda ayakkabı adına çok seçeneğiniz yoktur. Çizme giyilip dışarı çıkılır. Ama bazen o kadar sıkılırız ki bu durumdan bahar gelse de babetler, pumplar dolaptan çıksa diye bakarız. Shuella'lar da tam bu durum için tasarlanmış. Su geçirmez plastikten yapılan bu galoşları açık ayakkabınızın üstüne giyiyorsunuz ve yağmurdan korunuyorsunuz, işte bu kadar basit ve kullanışlı!


Tasarımı ve renkleriyle kıyafetlerinize de uyum sağlayabilecek Shuella'lar, portatif taşımaya uygun su geçirmez bir çanta ve ıslaklığını gidermeniz için tasarlanan mendiliyle beraber uygun fiyatlara satılıyor.



Diğer 6 rengini görmek ve ayrıntılı incelemek için shuella'yı ziyaret edebilirsiniz. Shuella'yı çok yakında, çoğu kişinin ayağında görmeye başlarız, benden söylemesi=)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...