26 Ekim 2011 Çarşamba

BİRAZ İZİN...

Neredeyse 10 gün olacak bloguma yeni bir kayıt yapmayalı. Son günlerde hiç arayı bu kadar uzatmamıştım, 3-4 günde bir yeni yazılarla karşılamak istemiştim sizi ama bu ara elim moda hakkında bir şeyler yazmaya gitmiyor... İlk önce 24 şehit... Daha etkisinden kurtulamamışken, ağlamaktan haberleri bile izleyemeceyek hale gelmişken 24 gencecik canın acısı yüreğimizde tazeyken, Van'daki deprem acısı.... Yıkılan binalar, altında kalan yüzlerce anne, baba, evlat, öğrenci, yaşlı... Dışarıda kalan ve yakınlarından haber alamayan onlarca insan, hayatlarına sıfırdan başlamanın zorluğuyla yüz yüze gelenler, göçük altında kalan çocuklarından bir ses bekleyen, mucizelere inanmak isteyen anne-babalar... Birkaç gün içinde ardı ardına yaşanan bu acılar bana çok fazla geldi, her gün gelen ölüm haberleri, enkaz altında verilen yaşam savaşları, yardıma muhtaç binlerce insan, ağlayan çocuklar; vatanı için savaşan mehmetçikler, onların gözünü kırpmadan oğullarına dua eden yüreği güçlü anaları, bayrağa sarılı gelen tabutlar... En azından Pazar gününe kadar biraz izin istiyorum, bu arada da siz duyarlı insanların mehmetçiklerimize dualarınızı, Van'daki yardıma muhtaç olan tüm depremzedelerimiz için de elinizden gelen yardımları eksik etmemenizi istiyorum... 

Ülkemizin birlik ve beraberliğe en ihtiyaç duyduğu bugünlerde, hepimiz için bu acıları atlatıp, daha da güçlenerek uyanacağımız mutlu yarınlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...