7 Ekim 2011 Cuma

STİL RAPORU: YAĞMUR BOTLARI

Evet, bana göre muhteşem bir haber veriyorum şimdi size; önümüzdeki haftalarda yağmurlu havalara kavuşuyoruz. Sıcak, güneşli havaların aksine yağmurlu ve bulutlu havaların aşığı olan bir insan olarak bu haber beni çok mutlu etti=) Neyse bu hava durumu bilgisinden sonra artık yağmur botlarından bahsedebiliriz. Çünkü geçen sene, özellikle yağmurlu günlerde hem kurtarıcımız hem stilimizin süper tamamlayıcıları olan bu çizmeleri, 2011/2012 sonbahar-kış sezonunda da bol bol göreceğiz.


Yazdan kalma cıvıl cıvıl renklerin devamını kış aylarında da göreceğiz, bu renk trendini yağmur çizmelerine de uygulayabilirsiniz, rengarenk çizmeler raflardaki yerini aldı bile. Ama ben bir türlü neon renkleri ayakkabıya yakıştıramıyorum, o yüzden size kombinlemesi daha kolay ve daha şık olduğunu düşündüğüm çizmelerden bahsedeceğim.




İlk olarak Hunter botlardan başlayalım.  Ashley Olsen, Hunter botları tercih edenler arasında. Bol bir kazak, deri ceket ve pantolonla kombinlediği Hunterlar ile kış aylarında kullanabileceğimiz bir stil yaratmış. Hunterların fiyatları ise 125$ dan başlıyor.




Görüldüğü gibi, yurtdışında büyük bir ilgi gören 'rain-boots' lar, ünlülerin de tercihi olmuş vaziyette. Yağmurlu havalarda çamurun içinde kalmak istemiyorsak, yapacağımız tek şey bir yağmur botu edinmek. Geçen kış, yağmurlu havalarda UGG botları giyen bir çok insan görmüştüm, Ama o Ugg botların çamur içinde, sırılsıklam görüntüsü bana çok itici gelmişti. Ugg'larımı ben de çok seviyorum ama onları kuru havalarda tercih etmek daha doğru. Yağmurlu havalar içinse yağmur botlarımızı kullanmak yerinde olur. 



Ve, geçen sene sık sık rastladığımız Burberry' nin botları. Renk ve marka tercihi açısından, çok revaçta olan bu modeller benim de en beğendiklerim arasında. Fiyatına gelince, Burberry store 'dan aldığım bilgiye göre 225$ dan başlıyor.

Başka bir tercih ise AIGLE botlar. %100 kauçuk olan bu botlara da Beymen Blender mağazalarından ulaşabilirsiniz. Yukarıdaki AIGLE botun fiyatı ise, 365tl.


Öne çıkan yağmur botları markalarından bahsettikten sonra, neler ile giyilebileceği hakkında da biraz bahsetmek istiyorum. Bu senenin modası bol kazaklarla çok şık durabileceği gibi, salaş, örme veya balıkçı yaka kazaklar ile de kombinlenebilir. Trençkotlar, kabanlar, deri eldivenler kısacası kışa dair ne varsa yağmur botlarıyla giyildiğinde, günlük hayatta da spor, rahat ve şık bir görüntü yakalanır. Ama burada önemli olan asla bol bir pantolonla giymemek, bu botları asıl gösteren dar pantolonlardır, unutmayın=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...