10 Ekim 2011 Pazartesi

TOPUK DUBLÖRÜ=)

Onlarca para yatırıyoruz ayakkabılarımıza. Ama özellikle topuklu ayakkabılar kesinlikle çoğu kadının vazgeçilmezleri arasında. Ancak topuklu ayakkabı sahibi olmak ve ona ilk günkü gibi bakabilmek de ayrı bir meziyet ne yazık ki=( Örneğin evimden topuklu ayakkabımı giyip arabaya kadar hiç yürüyememişimdir mesela... Çünkü arabaya kadar çakıllı yollar, o topuğu mahveder resmen. Arnavut kaldırımlar ve çakıllı yollar bu nedenle düşmandır ayakkabı topuğuna. Araba kullanırken de topuğun ezilip büzülme ya da şekil değiştirme lüksü vardır, orada da giyemezsiniz. O canım ayakkabıların gün sonundaki çirkin evrimine şahit olmamak adına,yanımda hep bir babet taşımak farzdır resmen. Bir ben miyim böyle düşünen derdim ama geçen senelerdeki banka stajlarımda ellerindeki poşetlerin içinden çıkardıkları gıcır gıcır topuklu ayakkabıyla ayaklarındaki babetleri değiştiren hem cinslerime rastlayınca yalnız olmadığımı anladım=) 


Bugün sizlere bu konuda yardımcı olarak keşfettiğim bir üründen bahsedeceğim. Artık babet değiştirmek yerine, "topuk dublör"lerini kullanacağız. -Topuk dublörü ismini ben uydurdum=)- 


Yürümesi zor her alanda, topuğa karşı verilen zararı önlemek, ayakkabınızın daha uzun ömürlü olmasını sağlamak, ilk kullanışta hemen bakıma vermemek adına muhteşem bir kurtarıcı olduğunu düşünüyorum. Her renkte, her zevke, birçok topuk şekline uygun bu topuklar arasında mutlaka kendinize göre bir tane bulacaksınız! Üstelik fiyatları da çok uygun, 19.50 - 20 tl arası.

Soyulmuş, hasar görmüş topukların görüntüsünden siz de rahatsız oluyorsanız yeni keşfim
hemen ziyaret edin=)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...