21 Ekim 2012 Pazar

MOD: GEZELİM GÖRELİM=)

Dün bayram öncesi bir yoklama yapmak adına biraz dolaştım, yeni gelen neler varmış bakındım. Sizin için değil kendim için bir dolaşma olsa da neler buldum neler beğendim sizinle paylaşmak istedim. Lokasyon Bodrum olunca gezilip görülecek mağaza sayısı sınırlı, ürün az tabi ki ama şimdilik idare edeceksiniz artık=)

Twist'ten


Bodrum'umumuz Twist mağazasına kavuştu kavuşalı keyfime diyecek yok. İyi ki geldi iyi ki var=) Twist mağazasına girer girmez loaferlar beni benden aldı. Özellikle şu püsküllü, bej rengi loaferlara bayıldım. Ama tabi ki alışverişe erkek arkadaş ile çıkmanın gazabına uğradım. Bir hevesle denediğim ayakkabılara,'bu biraz kaba sanki' diyen sevgiliniz karşısında, hemen kafanızda tilkiler dönmeye başlar, gerçekten kaba mı, rengi biraz kötü mü acaba diye şeytanın avukatlığını yapmaya başlarsınız, el mahkum. Bu güzelim loaferları sırf zevkli sevgilim beğenmedi diye almadım dün, ama aklım hala onlarda, dünden beri depresyondayım, tek başıma gidip alacağım ve tek başımayken giyeceğim, ben onları sevdim=) Loaferları düşünmekten babetlere gereken ilgiyi gösteremedim ama söylememe gerek yok, çok kibar değiller mi?=)


Ayrıca üzerinde minik kuru kafalar ve zımba detayları olan kısa çizmelere de değinmeden geçemeyeceğim. 'Al beni, siyah sade bir dizde elbise ile giy bak ne güzel oluyorum' diyor resmen! Yani bu çizmeler konuşuyor, dilinden anlarsanız, çok işinize yarar bu sene, haberiniz olsun.

Mango'dan


Bu maviye söylenmedik sıfat kalmadı, en son kendisine yakışan isim royal mavisi! Adı ne olursa olsun her yerde bu rengi tanırım hiç de kaçırmam. Her ne kadar esmer ve buğday tenlilerin rengi olarak nitelendirsem de-kendime yakıştırdığımdan-, sarışınlarda da çok güzel durduğunu inkar edemeyeceğim. Ve bu renk blazer ile buluşunca söylenecek pek bir şey yok, 'smart casual' stilinin önde geleni olmuş bile=)


Derinin başka bir yorumu işte karşınızda! Rengarenk bir skalaya sahip olsa da benim en bayıldığım kırmızının bu muhteşem tonu oldu. Açık renkli jeanlerin en uyumlu parçası olmaya aday kırmızı ceket, soğuk günleri renklendirmek adına Mango mağazalarında.


Sevil Parfümeri'den

Bir ara arkadaşım Yasemin ile karşılaştım mağazalar arası dolaşırken. Yasemin'e yeni bir parfüm keşfetmek için soluğu parfümeride aldık beraber. Zamanında öğlen kullandığım fresh kokum Tommy Girl' i değiştirmeye karar vermişken, koku araştırmalarım sonucunda Chole Love 'ı keşfetmiştim. Denemek hiç de kısmet olmamıştı, Tommy'imden ayrılmak biraz zor geldiğinden sanırım o da=) Neyse parfümeriye hazır girmişken şu parfüme de bir bakıyım dedim ama parfümün adı bir türlü aklıma gelmiyor, sanırsınız o kadar araştırıp minik defterime not alan ben değilim. Adına dair hatırladığım tek şey ile satış danışmanına sordum 'Pardon, adı çok zor söylenen bir fransız parfüm markası, hafif ve fresh bir koku?'=) Tecrübeli bir satıcıya denk gelmişim, hiç tereddütsüz Chole Love' ı bizimle tanıştırdı. Resmen bir temizlik kokusu, anlatamıyorum ama mutlaka deneyin o kadar söylüyorum! Ha bu arada 'kloiy' diye okunuyormuş=)

English Home'dan 




Evinize de benim gibi önem gösteren, her parçanın sizi yansıtması isteyenlerdenseniz English Home'a bir girin bir daha çıkamayacaksınız. Özellikle cupcake desenli notluklar ve peçetelikler, cupcakeleri sadece tatlı olmaktan çıkarıyor.

Koton'dan



Ve son olarak ev demişken Koton'un pijamalarından da bahsetmeden geçmek istemiyorum. Yumuşacık, şekilleri ve renkleriyle şirin mi şirin pijama takımları çok tatlı, evde akşam olsa da giysem diye can atarsınız, o derece yani=)

**Bu 'gezelim görelim' gününden çıkarılan ders; sevgiliyle alışverişe çıkılmaz, sonra akıl o alınamayan eteklerde, beğenilmeyen ceketlerde ya da kaba bulunan loaferlarda kalabilir. Ama sevgili çok sevilir, bitanedir, candır, bol bol kalptir=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...