12 Temmuz 2012 Perşembe

BURADA TIRNAKLAR KONUŞUYOR

Blogum şu ara maalesef hayatımdaki ilk sıralamasını başka durumlara kaptırmış vaziyette. Bir taraftan iş yoğunluğu, bir taraftan işten vakit bulabildiğim her an kendimi denize ya da dışarı atma çabam nedeniyle bloga gereken ilgiyi gösteremedim farkındayım=) Neyse ki bugün denize gitmeden önceki şu değerli vakitleri( :) ) güzel bir post ile doldurmak istedim. Deniz, kum, güneş, tatil yoğunluğunda daha da bir özen isteyen tırnaklarınız için belki bugünkü konumuz bir destek çağrısı olur, ne zamandır ertelediğiniz manikür randevunuzu bu fotoğraflar sayesinde bugün gerçekleştirirsiniz. Çünkü bu eğlenceli ve dikkat çekici tırnaklara sahip olmak isteyeceğinizi düşünüyorum, kesinlikle=)










Yazın eğlenceli havasını yansıtan bu tırnaklar için çok uzun bir vakit de harcamanız gerekmiyor. Yani tatil zamanı uykuda harcanan kısmın bile ne kadar değerli olduğunu bildiğimden, bu tırnakları överek saatlerinizi kuaförde geçirip, eğlenceden geri kalmanızı tabi ki istemiyorum. Bu tırnaklar için harcamanız gereken maksimum süre 10 dakika ama önemli olan doğru manikürcüyü bulabilmek tabi ki=) 

Mutlu, eğlenceli, güzel bir yaz günü diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...