30 Haziran 2012 Cumartesi

EN HAVALI

Bodrum'a geldim sonunda! Ama Bodrumla hasret giderecek ne halim ne de zamanım  var bu aralar, bir koşturmacadır gidiyor. Dün ilk defa bir Bodrum'a ineyim, bir kendime geleyim dedim. Bodrum'da henüz o çileden çıkaran sıcaklar yok. Ama kalabalık yine hat safhada. Tatil sezonu çoktan açılmış diyebilirim, ben geç kalmışım yani=) Yemekten önce sezonun trendi retro gözlüklerden edinmek için birkaç mağaza dolaştım. Hazır hem model hem de fiyat aralıkları konusunda bilgi sahibiyken sizle paylaşmadan geçmek istemiyorum. İşte sezonun en havalı gözlükleri!






Yuvarlak çerçeveli, retro esintili bu gözlükler 2012 yazına damga vuruyor. Genellikle çoğu yüz tipine de uygunlar. Çeşitli renkleri, kalın ya da ince çerçeveleri ve desenli çerçeve seçenekleri ile tüm zevklere hitap ediyor. 


En beğendiklerim ise Armani gözlükler oldu. Şık tasarımlara sahip Armani' nin yuvarlak çerçeveli gözlükleri için yaklaşık 1.200 lirayı gözden çıkarmanız gerekiyor, bilginiz olsun. Hasır şapkanız ve retro esintili gözlükleriniz ile tatilin en havalısı olmaya adaysınız. 

Sıcak ve deniz kokulu bir Bodrum'dan hepinize sevgiler...=)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...