28 Mart 2012 Çarşamba

SAÇLARIMIZ, HER ŞEYİMİZ:)

Saç modelleri, şekillendirmeleri ve renkleri konusunda çoğumuz çok ilgiliyiz. Ben de bugün, haftalardır bloga taşımak istediğim saç modeli ve rengini sizlere bu yazı ile göstermiş olacağım. Saç rengini değiştirmek isteyenlerdenseniz ve ten renginiz özellikle buğday rengi ise, bu renk tam sizlik, deneyin derim!

 

Bölüm arkadaşım Sema'ya günlerdir 'nolur şu saçlarını yayınlayayım blogda' diye yalvarıyordum, sonunda izin verdi ve beni çok mutlu etti=) Gelelim bu güzel renk nasıl ortaya çıkmış onu açıklamaya. Tabi ki hepimizin bildiği gibi boyayı uyguladığımız saç tabanına göre renk, kişiden kişiye değişiklik gösterebiliyor. İlk önce Sema'nın kendi saçları koyu kahveydi. Sonra İstanbul'daki kuaförü bir karışım ile bu rengi yakalamış. Bu arada özellikle belirtmek istiyorum ki saçında herhangi bir açılma işlemi uygulanmamış. Kuaförünün boyadığı saçın dipleri uzadıkça da, kendisi sadece Loreal 8.3 uygulayarak diplerden çıkan koyu kahveyi kapatıyor. Loreal 8.3 kuaförünün yaptığı karışım ile hiç renk farkı yaratmıyor, bu yüzden bu rengi yakalamak isterseniz Loreal 8.3 imdadınıza yetişir.


Ayrıca bu saç modelini nasıl yakaladığını da sordum. Bu saçlara kavuşmak isterseniz yapmanız gerekenler çok basit. Öncelikle saçlarınızdan yukarıdaki resimde gördüğünüz kalınlıkta tutamlar alarak maşa yapıyorsunuz. Maşa yaparken saçlarınızı 30 saniye kadar bekletmeniz yeterli olacaktır. Bu arada maşa için Sema'nın tercih ettiği marka Philips.


Daha sonra maşa yapılan tutamları ya kalın uçlu bir tarak ile tarıyorsunuz ya da;


bu şekilde ellerinizle kıvrılan tutamları açarak, maşa sonrası kalıp gibi duran saç görüntüsünden kurtulmuş oluyorsunuz. İşte sonuç;


** Fotoğraflarını paylaşmama izin veren güzel arkadaşım Sema'ya çok teşekkür ediyorum.** 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...