2 Mart 2012 Cuma

HAZIRLIKLAR BAŞLASIN

Mezuniyet tarihi yavaş yavaş yaklaşıyor. Mezuniyetin en büyük derdi de sanırım kıyafet seçimleri. Hadi, hazır giyimde tercihini yapacaklar için belki biraz erken bir tarih ama kıyafetini diktirmek isteyenlerin araştırmaları şu sıralar başladı. Ben de bu sene sonu mezun olacağımdan, bu telaş beni de sardı malum. Bu telaş esnasında elbiselerine hayran olduğum markaların 2012 yaz sezonu için hazırladıklarını da dört gözle bekliyorum tabi ki. Bugün sizle özel gün ve davetlerin, tasarım ve çizgileriyle tercih edilen markası Sagaza 'nın 2012 Yaz 'Ultima Vista'  koleksiyonunu paylaşmak istedim. Eminim tüm elbiselere benim gibi bayılacaksınız!











Alsancak/İzmir ve Nişantaşı/İstanbul'da şubesi bulunan Sagaza Madrid' in yeni koleksiyonu da her zamanki gibi şık ve asil. 2012 trendlerini içeren renkler, kumaşlar ve modeller, koleksiyonda mevcut.

Artık mezuniyet tarihine kadar tüm araştırmaları, öğrendiklerimi, seçenekleri, baloda nasıl saç ve makyaj modelleri tercih edilmesi gerektiğini, hepsini ara ara sizinle paylaşacağım. Sorularınız ya da mezuniyet baloları için paylaşmak istediğiniz faydalı bilgileriniz varsa bana mail, yorum atın, haberleşelim öğrenelim=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...