29 Eylül 2012 Cumartesi

AYAKLARIMIZ RAHAT, BİZ RAHAT

Çok mutsuzum. Parmak arası sandaletlerimi, kolayca ayağıma geçirip kendimi dışarı attığım parmak arası terliklerimi bir kenara atmaya henüz hazır değilim. Ama sonbaharın ayaz havası, arada çiseleyen yağmur ve mevsimin getirecekleri beni er ya da geç, şu sevdiğim sandaletlerimden ayıracak gibi:( Mutsuzluğum bu sebepten.

Sonbahar zamanları, çizme zamanları olmuyor genelde. Bu sene de öyle bir sonbahar geçmesini diliyorum, sonuçta bol yağış, buz gibi hava, deli gibi yağmur, kar; kış mevsiminin üyeleri, sonbaharın değil=) Bugün sonbahara yakışır ayakkabıları paylaşmak istiyorum sizlerle. Topuklu ayakkabı tercih etmediğiniz zamanlarda, rahatlığın ön planda olması gerektiği günlerde, şiddetle tavsiye ettiğim ayakkabılara buyrun bir göz atın....







Spor ve rahat bir tarz yakalamak istediğimiz anlarda şık olmak daha zordur aslında. En azından benim için öyle. Spor şıklığın parçaları daha sıradan parçalar olduğu için, farklı olmak, stilinizi yansıtabilmek biraz daha yorar sizi gardırop karşısında. Bu şıklığın en önemli unsurlarından biri de ayakkabıdır. Çünkü spor bir ayakkabıdan ne kadar şık olmasını bekleyebiliriz ki? Ama benim bu sezonki rahat ayakkabı tercihimdeki gözde markalarım, Burberry ve Superga beklentimi karşılayıp, beni utandırıyorlar. Burberry' nin klasikleşen desenlere sahip ayakkabıları, hem renk tercihleri hem de modeli ile stilimize rahatça uyum sağlayacak cinsten. Superga' nın yeni sezon için aramıza katılan metalik ve golden renklerindeki parlak tonları ise beni benden aldı, bayıldım!!!! 








Babet severlerin sayısının bir hayli fazla olduğunu biliyorum. Ama artık babetleriniz ile vedalaşsanız iyi edersiniz. Çünkü loaferlar çoktan rüşdünü ispat ettiler bile! 




Tory Burch ve Alexander Mcqueen'in loafer tasarımları, takipçileri tarafından aşırı bir beğeni topladı. Gerçi beğenilmeyecek gibi değil, kuru kafalı ve minik hayvan desenli loaferların müthiş bir şıklığı var. Steve Madden de benim beğenimi kazanan bir diğer marka. Özellikle zımbalı ve parlak modelleri, akşam giyilip çıkılmak için yaratılmış resmen! Eğer daha uygun fiyatlı seçenekler düşünürseniz, en son Zara mağazalarında 89 lira civarındaki, kuru kafalı modellere rastlamıştım, oradan temin edebilirsiniz- tabi eğer kaldıysa=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...