10 Ağustos 2011 Çarşamba

MAKYAJ EN'LERİM

Yaz ayının rehavetine kapılıp blogumu biraz ihmal ettim farkındayım=( Ama sonunda kavuştuk önemli olan da bu sanırım=) Makyaj yaparken hangi ürünleri kullandığımı merak eden mailler okudum bu sabah, bu yüzden bugün sizlerle makyaj çantamın içinde neler var paylaşacağım=)


1- İlk önce kullandığım pudradan başlamak istiyorum. Cilt sağlığı için uzmanlar fondöten yerine, pudrayı öneriyorlar.  Bu nedenle ben de makyaj yaparken pudrayı kullananlardanım. MAC STUDIO FIX PUDRA, kalıcılığı ve kapatıcılığıyla beni memnun eden bir ürün.


2- Göz altını aydınlatan, morluk ve yorgun görüntünün düşmanı 'consealer'lar da makyajımın vazgeçilmezi. Gözleri bir anda aydınlatarak, taze bir görüntü yaratıyor. Hem kalitesi, hem de süngerli olduğu için bana daha  kullanışlı gelen yapısıyla concealer tercihim YSL TOUCH ECLAT.


3- Kalın kaş moda olduğundan beri, kaşlarımı kalınlaştırmak için elimden geleni yaptım. Ama maalesef ki yer yer seyrek olan ve çıkmamak için direnen kaşlarımın en büyük yardımcısı kaş kalemleri oldu. Ha bu arada bazen kaşlarını doğal renginden çok daha koyuya boyayan bayanlar görüyorum. Bu hem çok itici hem de sanki kaşlarını, göz kalemleriyle boyamışlar gibi bir hava veriyor. Bu nedenle mutlaka böyle bir durumdan kaçının, kaşlarınızın doğal renginde bir tercih yapmanız çok önemli. Benim kullandığım kaş kalemine gelince, MAC BROW PENCIL.


5- Gelelim göz kalemlerine... Göz kalemlerinde benim için en önemli olan şey, akmaması ve bulaşmaması, aksi takdirde çok kötü bir görüntü oluyor gözlerde. Eyeliner yeteneğim olmadığı için pek tercih etmiyorum, bu nedenle göz kalemlerinde tercihim GOLDEN ROSE ASANSÖRLÜ GÖZ KALEMİ.

6- Resmen rimel aşığı bir annem var=) Piyasadaki çoğu rimeli deneyip test eder mutlaka. Şu anki vazgeçemediğim rimel markasıyla da annem sayesinde tanıştım. Gerçekten çok memnunum, şiddetle tavsiye ediyorum, ALIX AVIEN MASKARA.



7- Allık tercihlerimde ne kadar cilt rengimle uyumlu almaya çalışsam da çok fazla allık kullanmayı seven bir insan değilim. Fakat kullandığım zamanlar, mineral yapıda olan ve hafif bir ışıltı veren MAC UTTERLY GAME MINERALIZE BLUSH kullanıyorum.


7- Bronzlaşmayı ve özellikle şu yaz aylarında biraz daha esmerleşmeyi seviyorum. Ama güneşin zararlı etkilerinden kaçınmak adına yüzümü güneşten korumaya ve yakmamaya çalışıyorum. Burada da devreye bronz pudralar giriyor. Bu pudralar sayesinde yüzümüz doğal ve sağlıklı, bronz bir görünüme kavuşuyor bir anda. Bronz pudrada kullandığım ürün, GUERLAIN TERRACOTA.

8- Son olarak dudaklara ışıltı veren rujlardan bahsetmek istiyorum. Doğal ve ağır olmayan bir makyajdan yana olduğum için, öyle kırmızı gibi ağır renklerden çok uzağım. Tenimin de biraz koyu olmasından kaynaklı, tercih ettiğim renkler pembe ve tonları oluyor. Besleyici ve ışıltılı olması nedeniyle, senelerdir yanımdan ayırmadığım lipstick, NIVEA LIP CARE-Pearl&Shine. Daha belirgin ve parlak bir görüntü istersem, o zaman da tercihim MAC LIP GLOSS.



**Bir daha ki yazıma kadar görüşmek üzere...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...